Із 29 грудня 2023 року постановою Кабінету Міністрів України знято мораторій на відключення боржників за спожиту електричну енергію. Інформують про це в пресслужбі ТОВ «Черкасиенергозбут».
Із початку 2024 року ТОВ «Черкасиенергозбут» провело масштабну кампанію з інформування населення, щодо початку відключення боржників. Крім інформації на сайті, було розміщено новини й відеосюжети на найбільших новинних інтернет-сайтах Черкащини, відбувалося інформування через радіостанції (які охоплюють понад 80% жителів області), також були проінформовані листами керівники військових адміністрацій, міські голови й голови територіальних громад, щодо вжиття заходів до боржників, працівниками Центрів обслуговування споживачів проводилось особисте інформування кожного боржника (листом або відвідуванням за адресою проживання).
І навіть не дивлячись на те, що ця заборгованість накопичувалась останні два роки (а інколи й більше, ще з часів карантину COVID-19), Товариство рекомендувало звернутися до Центрів обслуговування споживачів, щодо розв’язання питання заборгованості, тому що відключення є крайньою мірою.
На сьогодні ТОВ «Черкасиенергозбут» обслуговує понад 625 000 побутових споживачів Черкащини, із яких близько 71 000 мають проблеми з розрахунками за спожиту електроенергію й лише 1 200 споживачів, які мають значну або довготривалу заборгованість, було подано на відключення.
Нагадаємо, що відключення потягне за собою додаткові витрати на оплату послуг із відключення/підключення, які можуть сягати кількох тисяч гривень.
До того ж процедура підключення після від’єднання від мережі за несплату є досить тривалою, оскільки споживач спочатку має в повному обсязі оплатити наявну заборгованість, потім звернутися до свого ЦОС за рахунками на оплату послуг з відключення й відновлення електропостачання та оплатити ці рахунки. Відновлення електропостачання здійснюється протягом трьох робочих днів у містах та п’яти робочих днів у сільській місцевості.
Якщо ж причиною появи простроченої заборгованості стали скрутні життєві обставини й ви дійсно не в змозі погасити її одноразово, ви маєте можливість укласти договір про реструктуризацію.
Для цього ви маєте звернутися до свого центру обслуговування споживачів із заявою, копіями паспорта, ідентифікаційного коду й обов’язково довідками, що підтверджують неплатоспроможність споживача. Працівниками ЦОС визначиться сума першого внеску, який потрібно оплатити до моменту укладання Договору, а на залишок боргу будуть визначені строки його погашення та щомісячний розмір платежів.
Більше новин у нашому телеграм−каналі − https://t.me/novadoba