Понад тисячу черкаських споживачів можуть відключити від електрики через борги

Понад тисячу черкаських споживачів можуть відключити від електрики через борги

Із 29 грудня 2023 року постановою Кабінету Міністрів України знято мораторій на відключення боржників за спожиту електричну енергію. Інформують про це в пресслужбі ТОВ «Черкасиенергозбут».

Із початку 2024 року ТОВ «Черкасиенергозбут» провело масштабну кампанію з інформування населення, щодо початку відключення боржників. Крім інформації на сайті, було розміщено новини й відеосюжети на найбільших новинних інтернет-сайтах Черкащини, відбувалося інформування через радіостанції (які охоплюють понад 80% жителів області), також були проінформовані листами керівники військових адміністрацій, міські голови й голови територіальних громад, щодо вжиття заходів до боржників, працівниками Центрів обслуговування споживачів проводилось особисте інформування кожного боржника (листом або відвідуванням за адресою проживання).

І навіть не дивлячись на те, що ця заборгованість накопичувалась останні два роки (а інколи й більше, ще з часів карантину COVID-19), Товариство рекомендувало звернутися до Центрів обслуговування споживачів, щодо розв’язання питання заборгованості, тому що відключення є крайньою мірою.

На сьогодні ТОВ «Черкасиенергозбут» обслуговує понад 625 000 побутових споживачів Черкащини, із яких близько 71 000 мають проблеми з розрахунками за спожиту електроенергію й лише 1 200 споживачів, які мають значну або довготривалу заборгованість, було подано на відключення.

Нагадаємо, що відключення потягне за собою додаткові витрати на оплату послуг із відключення/підключення, які можуть сягати кількох тисяч гривень.

До того ж процедура підключення після від’єднання від мережі за несплату є досить тривалою, оскільки споживач спочатку має в повному обсязі оплатити наявну заборгованість, потім звернутися до свого ЦОС за рахунками на оплату послуг з відключення й відновлення електропостачання та оплатити ці рахунки. Відновлення електропостачання здійснюється протягом трьох робочих днів у містах та п’яти робочих днів у сільській місцевості.

Якщо ж причиною появи простроченої заборгованості стали скрутні життєві обставини й ви дійсно не в змозі погасити її одноразово, ви маєте можливість укласти договір про реструктуризацію.

Для цього ви маєте звернутися до свого центру обслуговування споживачів із заявою, копіями паспорта, ідентифікаційного коду й обов’язково довідками, що підтверджують неплатоспроможність споживача. Працівниками ЦОС визначиться сума першого внеску, який потрібно оплатити до моменту укладання Договору, а на залишок боргу будуть визначені строки його погашення та щомісячний розмір платежів.

 

Більше новин у нашому телеграм−каналі − https://t.me/novadoba              

 

 

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x