На мосту через Дніпро розпочалися роботи із влаштування шару гідроізоляції

На мосту через Дніпро розпочалися роботи із влаштування шару гідроізоляції

На мосту через Дніпро на автодорозі Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань км 23+068 будівельники підрядної організації ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» сьогодні вночі розпочали роботи з влаштування шару гідроізоляції на новій бетонній монолітній плиті, повідомляють у прес-службі САД у Черкаській області.

Сьогодні вночі працівники підрядної організації ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» розпочали піскоструменеву обробку бетонної поверхні монолітної плити перед нанесенням шару гідроізоляції. По завершенню нанесення шару гідроізоляції, розпочнуться роботи із укладання асфальтобетонної суміші на правому проїзді.

20 вересня було завершено роботи з монтажу деформаційних швів між бетонними монолітними плитами. До Черкас із Німеччини прибули 10 деформаційних швів типу «Maurer D160» та 3 деформаційних шви типу «Maurer D80», які були замовлені у німецького виробника. Вони були спеціально виготовлені для черкаського мосту за індивідуальним замовленням. Також закінчуються роботи з укладання нового бордюрного каменю.

Після укладання швів на правому проїзді, розпочалися роботи з демонтажу риштувань та опалубки бетонної монолітної конструкції. Також продовжується демонтаж металевого огородження на лівій стороні мосту, роботи з піскоструменевого очищення металевих поверхонь ферми мосту від старої фарби та іржі. Проводиться ґрунтування металевих елементів прогонових будов ґрунтом, що наповнений цинком, для їх захисту від корозії.

Всі роботи з ремонту проїжджої частини на мосту через Дніпро планується завершити до кінця листопада.

На дамбі через річку Дніпро на автодорозі державного значення Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань на замовлення Служби автомобільних доріг у Черкаській області підрядною організацією ТОВ «Трансстроймеханізація», яка виконує її поточний середній ремонт, повністю закінчено роботи із фрезерування проїжджої частини, на 9 500 кв м дороги влаштовано вирівнюючий шар асфальтобетонного покриття, а верхній шар ЩМА – на понад 6 600 кв м. Закінчуються роботи із демонтажу старого бар’єрного та тросового огородження. Натомість встановлено 12 800 п. м нового металевого оцинкованого бар’єрного огородження типу «Євроформат». Проводяться роботи із подальшого влаштування асфальтобетонного покриття.

Як повідомлялося, для забезпечення технології виконання робіт, автомобільного сполучення та роботи технологічного транспорту, розпорядженням голови Черкаської облдержадміністрації Юрія Ткаченка запроваджено графік проїзду легкових автомобілів, вантажного автотранспорту повною масою до 5 тонн та рейсових автобусів на період ремонту мосту.

Рух по мосту для вищевказаних транспортних засобів буде здійснюватися у спеціально відведений час:

– з 6.00 до 9.00,

– з 16.00 до 19.00.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x