Водії, слюсарі, газозварники. Яких фахівців шукають на підприємстві «Черкасиелектротранс»

Водії, слюсарі, газозварники. Яких фахівців шукають на підприємстві «Черкасиелектротранс»

До актової зали комунального підприємства «Черкасиелектротранс» прийшли майбутні енергетики, інженери та електромеханіки. Усі вони – студенти Слов’янського електробудівного фахового коледжу, розповідає директор закладу Віктор Миколайович Турка. Каже, на підприємстві шукають майданчики для практики, а також місце майбутньої роботи студентів.
Два роки тому навчальний заклад релокували із Донеччини до Черкас через початок повномасштабного вторгнення. Тоді коледж запрацював на базі Черкаського державного технологічного університету.

«Нашим випускникам потрібне працевлаштування на підприємстві, де б вони могли після завершення нашого коледжу працювати, кормити свої родини. Друга наша мета – знайти бази практики. Адже це завжди для нас важливе питання, де провести практику для студентів. А трете – це дуальна освіта. Тобто ми шукаємо підприємства, де б наші студенти могли працювати, отримувати практичні навички і отримувати заробітну плату», – розповідає директор коледжу.

Ще два роки тому, каже пан Віктор, як тільки коледж переїхав до Черкас, його студентами були переважно жителі Харківської та Донецької областей. Нині ж серед тих, хто опановує обраних фах у електробудівному коледжі багато черкащан. Віктор Турка зізнається, вважає це досягненням, адже за два роки заклад зміг розширитися. Каже, не дивно, бо енергетику вважає перспективною галуззю.

«Енергетика – це сучасність, це майбутнє і без енергетики я не уявляю, як буде розвиватися держава. Це потрібна робота. Я так розумію, що «Черкасиелектротрансу» теж потрібні фахівці. Ми якраз їх і готуємо», – зазначив Віктор Турка.

Віктор Турка сподівається, що на «Черкасиелектротрансі» студенти зможуть обрати для себе потрібну професію і надалі працюватимуть на благо держави. Степан – студент родом із Краматорська, що на Донеччині. Говорить, що хотів би працювати слюсарем. До Черкас хлопець переїхав під час релокації коледжу і тут планує лишитися, бо, каже, люди сподобалися.

Аби студенти вподобали ще й підприємство, розгледіли важливість такої роботи, як то забезпечення містян якісними транспортними послугами, фахівці провели екскурсію цехами, показали автомобілі для обслуговування контактної мережі.
Слухачі мали можливість побачити і як ремонтують двигуни тролейбусів, і як їх миють щодня. Бо ж якщо для студентів коледжу потрібні місце для практики та майбутньої роботи, то «Черкасиелектротрансу» – фахівці, як от  водії тролейбусів, слюсарі, контролери, розповідає економіст з праці планово-економічного відділу «Черкасиелектротрансу» Олександр Мороз розповідає.
«Нині у нас є 102 водії. Ми маємо змогу збільшувати кількість тролейбусів. Відтак нам потрібні нові сили, оскільки багато наших працівників – пенсійного віку. Ми маємо навчальний відділ, де відбувається навчання водіїв. Тому люди можуть приходити, навчатися, отримувати відповідну категорію і за бажанням працювати на нашому підприємстві», – розповів економіст із праці підприємства.

Середня заробітна плата для водіїв тролейбусів нині складає п’ятнадцять тисяч гривень, розповідає Олександр Мороз. Та й така сума, за словами економіста, може збільшуватися в залежності від стажу. Для решти робітників підприємства година праці оцінюється у вісімдесят гривень за годину. За місяць можна отримати чотирнадцять тисяч дев’ятсот гривень, додав пан Олександр.
Серед переваг електротранспорту Олександр Мороз називає екологічність, а також велику кількість здійснених перевезень.
«Електротранспорт перевозить велику кількість пільгових категорій населення. Також завдяки ньому жителі міста та області можуть дістатися до потрібного місця призначення», – говорить Олександр Мороз.


Директор «Черкасиелектротрансу» Борис Марченко розповів, такі зустрічі зі студентами та випускниками професійно-технічних училищ відбуваються часто. Нині підприємству цікаві випускники, які опанували виробничі спеціальності.
«Такі як водій тролейбуса, слюсарі, газозварники. Тому що підприємство виконує своє стратегічне призначення – перевозить пасажири містом Черкаси», – додав пан Борис.

Працювати на «Черкасиелектротрансі» студенти зможуть після завершення навчання, розповів директор Борис Марченко. Також на підприємстві діє школа, де готують водіїв категорії «Т» – водій тролейбуса. Протягом трьох місяців охочі зможуть отримати посвідчення і залишитися працювати на підприємстві.

Слава Ярова

 

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x