Черкаська мерія обговорила з бізнесом відсотки пайової участі

Черкаська мерія обговорила з бізнесом відсотки пайової участі

Згідно з вимогами чинного законодавства, всі забудовники сплачують пайові внески для розвитку соціальної інфраструктури. Нині в Черкасах напрацьовують нове положення, яке б регулювало порядок залучення та встановлення розміру пайової участі. Учора у зв’язку з цим відбулася перша консультація з представниками будівельного бізнесу. «Нова Доба» про це дізналася в прес-службі Черкаської міської ради.

Як розповіла директор департаменту економіки та розвитку Ірина Удод, востаннє положення переглядали ще в 2011 році. У 2017 надходження до міського бюджету від пайової участі склали 12 млн грн.

– Депутати неодноразово вносили пропозиції щодо змін цього документ, зокрема, в частині зміни ставок і підходу до нарахування пайової участі, – розказала вона. – Наразі ми напрацювали попередній варіант положення, утім, він ще не остаточний. Ми готові врахувати всі обґрунтовані пропозиції.

Далі, за її словами, департамент підготує і оприлюднить разом із аналізом регуляторного впливу текст «Положення про порядок залучення та встановлення розміру пайової участі у розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Черкаси». На сесію проект рішення винесуть тільки після отримання висновку Державної регуляторної служби України та Антимонопольного комітету України. На все це знадобиться від одного до трьох місяців.

Як розповіла заступник начальника управління економічного розвитку Леся Богодаєва, наразі для промислових об’єктів міська влада пропонує встановити розмір внеску на рівні 0,01 %, для житлової забудови – 1 % від кошторисної вартості об’єкта, розрахованої з урахуванням опосередкованої вартості житла, для інших – 4 %.

– Варіантів може бути безліч. Різні міста мають різні підходи до пайової участі, – зазначила вона. – Можна відштовхуватися від вартості об’єкта або ж його призначення – комерційний, промисловий, АЗС, тощо.

До слова, в Луцьку залежно від призначення об’єкта рівень пайового внеску сягає від 1,5 до 10 відсотків. Як приклад, для багатоповерхових житлових будинків – це мінімальний розмір (1,5%), для об’єктів комерційного туристичного призначення – 5%, кафе, ресторанів та інших об’єктів торгівлі – 5 %, а от для будівель АЗС – 10 %.

У Полтаві для житлових будинків пайова участь становить 4 %, для нежитлових будівель і споруд – 10 %, за винятком, промислового виробництва (крім переробки та зберігання шкідливих відходів виробництва та речовин), культурних споруд, готелів, паркінгів (підземних та багатоповерхових), автомийок, реставрації будівель архітектурної спадщини та будівель, що мають історичне значення, реконструкція, переобладнання будівель комунальної власності міста (які не підлягають приватизації), об’єкти побутового обслуговування населення та інфраструктури транспорту – 6 %.

У Вінниці 10 % пайової участі сплачують від загальної кошторисної вартості будівництва для нежитлових будівель і споруд, ще 4 % – для житлових будівництва.

Серед озвучених під час зустрічі пропозицій до проекту оновленого положення – обраховувати пайову участь для комерційних будівель на підставі кошторису, натомість для промисловості – на підставі кошторису, але без вартості устаткування, включити термін «благоустрій» та що саме він передбачає, встановити відсоток пайової участі для паркінгу, який продається разом із житлом, на рівні 1 %.

Ознайомитися з проектом «Положення про порядок залучення та встановлення розміру пайової участі у розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Черкаси» можна за посиланням – http://www.rada.cherkasy.ua/ua/noticeread.php?view=1126&s=8&s1=45&s2=301.

До 1 листопада департамент економіки та розвитку продовжить збирати зауваження й пропозиції до майбутнього документу. Їх можна надавати електронною поштою (depec@ukr.net) або ж у письмовому вигляді (м. Черкаси, вул. Б. Вишневецького, 26, каб. 214).

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x