Черкасцям розповіли про причини відмови в електронному бронюванні на платформі «Дія»

Черкасцям розповіли про причини відмови в електронному бронюванні на платформі «Дія»

Майже місяць працює електронне бронювання на платформі «Дія». За її допомогою підприємства, визначені критично важливими для економіки або тими, що забезпечують Сили Оборони, мають змогу бронювати своїх робітників. Проте не всі зможуть отримати бронювання.

Про це під час брифінгу в ОВА розповів начальник відділу з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Черкаської ОВА Дмитро Хулап.

За його словами, причинами відмови в електронному бронюванні є:

— неналежним чином оформлені трудові відносини між співробітником та підприємством;

— наявність у співробітника іншого бронювання;

— наявність у співробітника відстрочки від мобілізації;

— відсутність у реєстрах інформації про військовозобов’язаного співробітника.

За даними Міністерства економіки України за допомогою дії підприємці України забронювали вже понад 160 тисяч військовозобов‘язаних працівників.

Нагадаємо, що алгоритм бронювання на порталі Дія такий:

1. Міністерства, ОВА вносять до Єдиного переліку підприємства, установи та організації які, відповідно до законодавства, визнані критично важливими.

2. Керівник компанії, що має право на бронювання своїх працівників, подає на порталі Дія списки на бронювання та засвідчує заяву електронним підписом.

3. Система автоматично перевіряє, чи людина працевлаштована офіційно і, чи її дані є у реєстрі Оберіг.

4. Дія протягом доби надсилає сповіщення керівнику підприємства в особистий кабінет із даними про результат розгляду.

5. В разі позитивного рішення система автоматично переводить військовозобов’язаного на спеціальний військовий облік на строк дії бронювання. З цього моменту він вважається заброньованим, а інформація про бронювання зʼявляється в застосунку Резерв+.

Для тих, хто бажає отримати бронювання у паперовій формі, і надалі доступна така можливість.

Детальніше з алгоритмом бронювання за списками військовозобов’язаних та алгоритмом визначення підприємства критично важливим, можна ознайомитися за посиланням.

У разі виникнення проблем підприємства можуть звертатися в службу підтримки через електронний кабінет або написати на електронну пошту support@thedigital.gov.ua

 

Більше новин у нашому телеграм-каналі − https://t.me/novadoba        

 

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x