Для своїх клієнтів «ПриватБанк» удосконалює послуги та впроваджує нові продукти

Для своїх клієнтів «ПриватБанк» удосконалює послуги та впроваджує нові продукти

Майже рік уже пройшов після націоналізації «ПриватБанку», за цей час у роботі банку з’явилися й нові програми, послуги для клієнтів та нові продукти.

Особливу увагу в банку приділяють кредитуванню фізичних осіб. За останні три місяці «ПриватБанк» поновив кредитування населення, відповідно з’явився новий продукт «Швидкі кредити». Його можна отримати як у Приват24, так і в касі будь-якого відділення «ПриватБанку». Ця пропозиція діє для всіх клієнтів, що бажають отримати кошти до 50 тис. грн швидко та без зайвих паперів. У Черкаській області вже скористалися цією послугою понад тисячі клієнтів на загальну суму 10 млн грн. Якщо ви клієнт і активний користувач клієнт-банку, то отримати такий кредит можна через Приват-24. Там же можна дізнатися доступну суму кредитного ліміту.
− Багатьох наших клієнтів цікавить, чи працюватимемо ми за програмою «Теплі кредити». Звичайно, і на сьогодні в Кабміні підписали документ про черговий транш для компенсації кредитів населенню. Усього ми видали черкащанам 1 600 кредитів, на суму понад 15 мільйонів гривень, компенсації уже отримали на майже 5 мільйонів, − розповідає Віктор Шуршин, директор Черкаської філії «ПриватБанк». − Для оформлення покупки в кредит в торгових точках, що спеціалізуються на реалізації енергоефективних товарів, клієнтам було достатньо мати при собі універсальну карту ПриватБанку та повідомити продавця про бажання придбати товар за послугою «Оплата частинами». Договором виявився чек з усіма необхідними реквізитами.

Також користується попитом у клієнтів і «Миттєва розстрочка» у версії Приват-24. Кожен клієнт банку, який користується Приват24, може оформити розстрочку на будь-який платіж понад 1 000 грн. Тільки за перші 30 днів дії програми, пропозицією скористалися майже 4 тисячі клієнтів на суму 11,5 мільйона гривень.
Із 10 листопада «ПриватБанк» удвічі збільшив кредитні ліміти на рахунках своїх корпоративних клієнтів. Тепер максимальний розмір лімітів на рахунках становить 1 млн грн, до того ж умови користування послугою залишаються незмінними.
− Нам важливо не лише надавати корпоративним клієнтам найбільш сучасні сервіси, а й фінансову підтримку банку, наприклад, якщо потрібно зробити платіж, сплатити податки, виплатити зарплату, відрядні, а власних коштів на рахунку підприємства не вистачає, − говорить директор Черкаської філії «ПриватБанку» Віктор Шуршин. − Ми збільшуємо кредитні ліміти на рахунках, і це стане гарним стимулом для розвитку бізнесу наших клієнтів та економіки в цілому.
Коли у банку запустили програми кредитування, зрозуміли, що відсоткові ставки з кредитування житла були не конкурентноспроможними. Тому на тарифному комітеті вирішили знизити ставки з кредитів, що оформлюються для покупки житла на вторинному ринку із 22,9 % до 19,9 %.

− Це суттєве зниження. Тільки після зниження відсоткової ставки, тобто з 23 жовтня, ми вже оформили два кредити, чотири заявки ще знаходяться на розгляді, отож попит є, − розповідає Віктор Шуршин.
«ПриватБанк» бере на себе юридичні турботи і допомагає оформляти всі необхідні документи. Санкцій за дострокове погашення кредиту не існує. Тобто, якщо у клієнта з’являється можливість погасити кредит раніше зареєстрованого в термін договору, він просто вносить залишкову суму «тіла» кредиту та процентів на момент його погашення.

Олеся Зінченко

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x