На Черкащині перевірили безбарʼєрність «Укрзалізниці»

На Черкащині перевірили безбарʼєрність «Укрзалізниці»

Спільний попередній моніторинг доступу до інформації та архітектурно-транспортної інфраструктури АТ «Укрзалізниця» на залізничній станції Черкаси і станції ім. Т. Г. Шевченка провели 1 жовтня.

Про це повідомляє кореспондентка «Нової Доби» з місця події.

Серед учасників моніторингу – представниця Урядового уповноваженого з прав осіб з інвалідністю в Черкаській ОВА Наталія Капустян, голова громадської організації «Спілка людей з інвалідністю «Перспектива» Віталій Середенко, члени громадсько організації та працівники «Укрзалізниці».

«Ми сьогодні вирішили разом із працівниками «Укрзалізниці» здолати маршрут із Черкас до Сміли, скориставшись цим підйомником та перевірити, наскільки „Укрзалізниця“ пристосована до потреб людей на кріслах колісних та моломобільних груп людей», — розповідає представник Урядового уповноваженого з прав осіб з інвалідністю в Черкаській ОВА Наталія Капустян.

Мета заходу — з’ясувати рівень доступності об’єктів залізничної інфраструктури для потреб осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення в отриманні транспортних послуг по станції Черкаси – станції ім. Т. Г. Шевченка у місті Сміла.

Учасники моніторингу скористалися підйомником на залізничному вокзалі в Черкасах для посадки на приміський потяг та проїхали на станцію ім. Т. Г. Шевченка в Смілі. Такий самий алгоритм дій відпрацювали й на зворотньому шляху.

«Своїм досвідом ми маємо показати, що в Черкасах та Смілі є такі підйомники й ними можна скористатися», — розповів голова громадської організації «Спілка людей з інвалідністю «Перспектива» Віталій Середенко.

Учасниця моніторингу Оксана Максимів зазначає, що такі конструкції повинні бути всюди, адже вони значно полегшують пересування залізницею.

За півтора місяці, протягом яких підйомник функціонує на вокзалі в Черкасах, ним скористалося до 10 осіб із інвалідністю, розповідає чергова по вокзалу станції Черкаси Ельміра Гасанова.

Аби забезпечити роботу підйомника, необхідно залучити близько 3-4 працівників залізниці. Як каже станційний працівник Влад, сам процес підйому особи з інвалідністю не складний, але потребує командної роботи.

Окрім функціювання підйомни, учасники моніторингу перевірили безбарʼєрність вокзалів  на станціях у Черкасах та Смілі. Зокрема — вбиральні, зали очікування, пункти незламності, укриття та роботу кас обслуговування.

Завдяки моніторингу «Укрзалізниця» отримає рекомендації із покращення умов надання транспортних послуг для осіб із інвалідністю та інших маломобільних груп населення.

Зазначимо, що до повномасштабного вторгнення рф на територію України, понад 36 % пасажирських перевезень здійснювались залізницею. Станом на зараз дані відсутні. Проте, можна зауважити, що наймасовіші евакуаційні заходи відбувались залізницею. Разом із тим можна відзначити, що для маломобільних груп населення та й загалом для всіх інших, найзручнішим видом транспорту на дистанціях 1 000 км в Україні є залізниця. Саме тому громадськими активістами й було вирішено провести попередній моніторинг об’єктів із АТ «Укрзалізниця» з метою повпливати на поліпшення якості надання послуг.

 

Ольга Ярмолич

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

1 Коментар
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
жанна

На информационных табличках должен быть шрифт Брайля. Безбарьернисть это не только для калясочных инвалидов, а и для слепых и слабозрячих

1
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x