У Черкаській області повноцінно запрацювала програма Національний кешбек, до цього тестували її бета-версію. Загалом до програми долучився 41 регіональний виробник. «Національний кешбек» – це державна програма підтримки українських виробників, у межах якої споживачі можуть отримати 10 % від вартості придбаних вітчизняних товарів.
Студент Дмитро Белясник із початку жовтня відкрив віртуальну карту для накопичення «Національного кешбеку».
– Узагалі часто користуюся різними бонусними програма, тож коли дізнався про цю, теж зацікавився, адже так виходить дещо заощаджувати, – розповідає Дмитро.
На відкриття картки, за його словами, пішло менше 5 хвилин. Ще кешбек хлопець не отримував, але цього місяця вже очікує на приємні бонуси.
– До початку дії «Національного кешбеку» менше звертав увагу на маркування товарів, тепер дивлюся, чи бере виробник участь у цій програмі. Якщо так, то віддаю перевагу саме цим товарам, – ділиться Дмитро й додає, – думаю, що кешбек буду витрачати на поповнення рахунку та донати.
Щоб долучитися до «Національного кешбеку», потрібно зайти в мобільний застосунок «Дія» у розділ «Сервіси» та обрати відповідну програму. Далі сервіс запропонує перелік банків для відкриття картки. Якщо картка вже є, то в застосунку треба буде її обрати.
Саме в «Дії» можна буде переглядати історію нарахування та виплат кешбеку.
– Головна мета програми «Національний кешбек» – мотивувати людей купувати саме українське, адже споживач отримує за це бонуси, а саме кешбек у вигляді 10 %. Загалом за місяць максимально можна накопичити 3 тис. грн кешбеку. Ці кошти можна витратити на оплату комунальних чи медичних послуг, задонатити на ЗСУ, купити військові облігації тощо. Усі будуть у виграші, якщо ми обиратимемо українське. Тож сьогодні будь-яка компанія, виробник досить легко може доєднати до цієї програми через застосунок «Дія», – говорить начальник Черкаської ОВА Ігор Табурець. – На сьогодні до програми приєдналися й дуже багато виробників, і великих рітейлових мереж роздрібної торгівлі. В області це 41 виробник, 22 торговельні мережі, 8 аптечних мереж і 4 мережі АЗС.
Серед них зокрема, ПрАТ «Юрія» та їхня продукція торгової марки «Волошкове поле».
– Дуже добре, що рівні держави започаткували таку програму, адже нам як виробникам вона дає зростання реалізації та збільшення попиту на нашу продукцію, – наголошує Віталій Пустовіт, генеральний директор ПрАТ «Юрія». – Ми одні з перших долучилися до цієї програми. Сподіваємося, що завдяки ній у нас зростуть об’єми реалізації товарів, відповідно й прибуток.
Незабаром усі товари «Волошкового поля» будуть промарковані позначкою «Зроблено в Україні», тож їх не складно буде знайти на полицях магазинів.
Сергій Гладун, представник торговельної мережі говорить, що впровадження програми «Національний кешбек» повинне привести до збільшення обсягів продажів і виробництва саме українською продукції.
– Відповідно й надходження податків у бюджет зростатиме, що на сьогодні дуже важливо. Наша компанія є соціально-орієнтованою, держава надала можливість розширити контингент покупців за рахунок цього кешбеку. Це дуже вагома допомога людям на сьогодні. Ми не так давно запустили програму в роботу, адже вона вимагала допрацювання системи продажу й обліку товарів, – говорить Сергій Пустовіт. – Дуже важливо, щоб зараз працювала економіка, сплачувалися податки, тоді ми зможемо подолати будь-які труднощі.
Нагадаємо, що на наступний день після придбання товарів у «Дії» оновлюватиметься баланс накопиченого кешбеку. Однак це віртуальний рахунок, як бонусні бали. Уряд переказуватиме гроші на картку «Зроблено в Україні» до 20 числа наступного місяця.
Олеся Зінченко