Тренінг «Ефективна комунікація через сторителінг» провели для студентів-журналістів, рекламників та піарників директорка ІА «Нова Доба» Тетяна Очеретяна та паст-президент Ротарі-клубу «Черкаси-центр», очільник контент-агенції «Text in Tech» Денис Андрущенко 7 листопада.
Менторську сесію організували в межах проєкту «Майстерність сторителінгу».
«На сьогоднішній зустрічі ви маєте дізнатися, як правильно комунікувати з людьми — особливо з іноземцями — щоб мати змогу реалізувати власні мрії, проєкти та формувати в собі лідерські якості. Адже журналіст має бути лідером», — зазначила директорка ІА «Нова Доба», менторка заходу Тетяна Очеретяна.
Спілкування зі студентами спікер Денис Андрущенко розпочав із розповіді про власний досвід впливу успішної комунікації на роботу, життя, навчання, реалізацію творчих задумів та побудову відносин із людьми у різних сферах життя.
Разом із учасниками тренінгу поспілкувалися про сторителінг у телеграм-каналах та комунікацію з аудиторією. Обговорили вплив успішного сторителінгу на політичні зміни в світі та як розповідь може впливати на привернення уваги до України на світовій арені.
Окрім цього, увагу зосередили на обговоренні переваг та недоліків штучного інтелекту та способи його використання під час журналістської, рекламної чи будь-якої діяльності, зокрема — для створення власних проєктів та роботі з клієнтами. Денис Андрущенко поділився зі студентами реальними інструментами ШІ, які можуть полегшити їхнє навчання та роботу.
«Я дуже вас закликаю працювати зі ШІ, закликаю автоматизовувати будь-які рутинні процеси, коли це можливо. Але те, що вимагає аналізу вас як людини — ви не можете делегувати. У журналістиці перевірка джерел та фактів — це ваша відповідальність», — зазначив паст-президент Ротарі-клубу «Черкаси-центр», очільник контент-агенції «Text in Tech» Денис Андрущенко щодо використання технологій штучного інтелекту.
Окрім цього, разом зі студентами обговорили перспективи працевлаштування та вимоги працедавців до кандидатів на різні посади, сформували поради щодо комунікації з клієнтами та її вплив на результати діяльності.
«Було дуже цікаво почути, як сторителінг може стати потужним інструментом ефективної комунікації у різних сферах – від бізнесу до громадської діяльності та державного управління. Особливо вразили круті кейси та практичні поради, якими поділився ментор. Приклади з власного досвіду показали, як важливо вміти будувати справжні, емоційно насичені історії, що резонують з аудиторією та допомагають доносити ключові меседжі. Після лекції стало зрозуміло, що сторителінг – це не лише про розвагу, а й про справжній інструмент впливу та змін», — поділилася враженнями від зустрічі студентка 4-PR курсу Маргарита Тонкоглас.
Нагадаємо, що проєкт «Майстерність сторителінгу» реалізується у співпраці з кафедрою журналістики, реклами та PR-технологій у межах підписаного меморандуму про співпрацю між ІА «Нова Доба» і ЧНУ ім. Б. Хмельницького за підтримки Чеської громадської організації «Асоціація з міжнародних питань» у Програмі Трансформаційної співпраці МЗС Чехії.
Ольга Ярмолич