Нема межі вдосконаленню — у Черкасах презентували альтернативу «MapaMagic»

Нема межі вдосконаленню — у Черкасах презентували альтернативу «MapaMagic»

Студенти Черкаського національного університету ім. Богдана Хмельницького Юрій Шинкаренко та Андрій Проценко презентували свою власну розробку, яка може стати альтернативою нашумілому проекту «MapaMagic», який з великими перепонами намагається впровадити Віктор Євпак. Свою систему стеження за рухом міського транспорту в Черкасах юнаки назвали «BusWay». Вона, так само як і система «MapaMagic» дозволить контролювати пасажирські перевезення у межах міста та в перспективі завдяки певним складовим підвищити якість послуги. Система «BusWay» передбачає такі складові, як GPS-трекер, сервер, планшет та мультимедійний монітор.
Наразі невгамовні хлопці на цьому не зупиняються, та активно розробляють систему електронного квитка, адаптовану саме до Черкас. Вона, принаймні, за задумом розробників, дозволить контролювати пасажиропотік, кількість витраченого транспортним засобом палива або енергії за допомогою спеціальних датчиків.

Так, для містян, які користуються тролейбусами та маршрутками, у перспективі буде задіяний спеціальний електронний додаток, який дозволить без зайвого клопоту дізнатись, через який час прибуде на зупинку потрібний транспорт. Що стосується відповідних інстанцій, які мають контролювати роботу комунального та приватного транспорту, задіяного на перевезення мешканців міста, вони отримають можливість повного контролю за рухом громадського транспорту з автоматичною фіксацією всіх порушень (наприклад, з’їзд із маршруту, відхилення від графіку руху, затримка на зупинках на понад одну хвилину поза графіком, перевищення швидкості). Також передбачена система звітності.

Мобільний додаток від «BusWay» поки ж доступний тільки для оперативної системи Android. Його можна безкоштовно завантажити через «PlayMarket».
Проект черкаських студентів не є абсолютною новиною для міста — не так давно вони вже презентували свою корисну доробку. Нині ж суттєво вдосконалили системи автоматичної фіксації порушень, оголошення зупинок ззовні й у середині салону, візуальне відображення зупинки в салоні автобусів чи тролейбусів на моніторі, а також передбачили двосторонній зв’язок водія з диспетчером через повідомлення або тривожні кнопки.
У планах Юрія й Андрія – створення «Єдиного диспетчерського центру», до якого можна було б під’єднати не тільки громадський транспорт, а ще й дорожню техніку, сміттєвози та будь-яку іншу комунальну техніку.
Свій продукт розробники тестують на 50 тролейбусах. Їх вже обладнали необхідними GPS-трекерами.

Тетяна Євгеньєва

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x