Відтепер зареєструвати місце проживання новонародженої дитини можна через органи ДРАЦС

Як інформують у службі у справах дітей Черкаської міської ради, протягом трьох місяців з дня державної реєстрації народження дитини необхідно зареєструвати її за місцем проживання. Це передбачено частиною 1 статті 6 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні».

Для реєстрації місця проживання новонародженої дитини подаються:

1. письмова заява (додаток 7 до Правил реєстрації місця проживання,
затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207 (далі – Правила);
2. свідоцтво про народження дитини;
3. квитанція про сплату адміністративного збору;
4. документи, що підтверджують право на проживання в житлі, ордер, свідоцтво про право власності, договір найму(піднайму, оренди), рішення суду про надання особі права на вселення до житлового приміщення тощо. У разі відсутності зазначених документів реєстрація місця проживання особи здійснюється за згодою власника/співвласників житла, наймача та членів його сім’ї (зазначені документи або згода не вимагаються при реєстрації місця проживання неповнолітніх дітей за адресою реєстрації місця проживання батьків/одного з батьків або законного представника/представників);
5. документ, що засвідчує особу законного представника (батьків, усиновлювачів).

Згідно статті 11-1 Закону за реєстрацію місця проживання сплачується адміністративний збір у наступних розмірах:

– у разі звернення особи протягом встановленого цим Законом строку – у розмірі 0,0085 розміру мінімальної заробітної плати (з 01.05.2016 по 30.11.2016 – 12,33 грн.; з 01.12.2016 по 31.12.2016 – 13,18 грн.);
– у разі звернення особи з порушенням встановленого Законом строку – у розмірі 0,0255 розміру мінімальної заробітної плати (з 01.05.2016 по 30.11.2016 – 36, 98 грн.; з 01.12.2016 по 31.12.2016 – 39,53 грн.).

У разі подання документів, необхідних для реєстрації місця проживання новонародженої дитини, через органи державної реєстрації актів цивільного стану, уповноважений працівник перевіряє належність документа, що посвідчує особу батьків (усиновлювачів) або інших законних представників дитини, та документа, що підтверджує повноваження особи як законного представника, особі, яка його надала, їх дійсність, правильність заповнення заяви про реєстрацію місця проживання, наявність документів, необхідних для реєстрації місця проживання дитини, про що ним робиться відповідний запис у цій заяві. Прийняті документи не рідше одного разу на місяць передаються до відповідного органу реєстрації.

Якщо документи для реєстрації місця проживання новонародженої дитини подавалися до органу державної реєстрації актів цивільного стану, довідка про реєстрацію місця проживання дитини, оформлена органом реєстрації, повертається до відповідного органу державної реєстрації актів цивільного стану або за бажанням батьків може бути видана у відповідному органі реєстрації, центрі адміністративних послуг, надіслана поштою.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x