Переваги покупки нового авто з гарантією
Вибираючи нове авто, кожний бажає, щоб автомобіль із салону якомога довше працював без проблем. Проте навіть нові машини, щойно з заводу, інколи потребують технічного обслуговування. Наприклад, авто може бути пошкоджене в процесі транспортування. Якщо проблема виникла з вини виробника, компенсувати витрати на ремонт можна за наявності гарантії. Купуючи нові авто, багато хто нехтує гарантійним талоном. Його оформлення здається зайвим. Проте якщо гарантії немає, майбутні витрати на обслуговування та ремонт транспортного засобу суттєво збільшуються.
Що таке офіційна гарантія на новий автомобіль?
Більшість нових машин постачаються з офіційною гарантією, яку надає безпосередньо виробник. Це зобов’язання, яке бере на себе завод та підтверджує офіційний дилер. Зазвичай купити авто в Україні можна з гарантією на 3-5 років. Чому такі терміни? Саме в цей час виявляються заводські дефекти. Незначний удар контейнера на шляху в Україну чи маленька деталь можуть викликати поломку не відразу, а з часом. Якщо є гарантійний талон, дилер компенсує витрати.
Залежно від автовиробника гарантія може покривати:
- ремонт і заміну певних вузлів чи деталей протягом певного часу або пробігу;
- дефекти матеріалів незалежно від тривалості експлуатації;
- відновлення силового агрегату та навіть ходової, якщо виявлено заводський брак.
Скільки діє гарантія та на що вона розповсюджується, вказано у гарантійному талоні та договорі. Гарантія перестає діяти, якщо пробіг авто перевищує 100 тис. км. Проте деякі автосалони надають подовжену гарантію та додаткове післягарантійне обслуговування. Перелік послуг і тарифи вказуються у договорі.
Чому варто купити нове авто в офіційному автосалоні та оформити гарантію:
- Дилер автовиробника може недорого замовляти оригінальні деталі.
- Сертифіковані спеціалісти з конкретної марки та моделі мають більше досвіду.
- Якщо модель зовсім нова, у дилера завжди є можливість проконсультуватися із заводом-виробником. Це дозволяє вчасно виявити та виправити несправності.
Головні переваги покупки авто з гарантією
Гарантія дає захист у разі несправностей. Вона є зв’язком автовласника з виробником. Купити новий автомобіль з гарантією — значить отримати:
- оригінальні деталі;
- якісне планове технічне обслуговування;
- цілодобову допомогу в дорозі;
- екстрену заміну запчастин і комплектуючих.
Гарантія не може покрити пошкодження, які виникли через ДТП чи недбалість. Проте її наявність говорить про відповідальність автовиробника перед покупцем. Гарантійне обслуговування дозволяє делегувати сервісному центру більшість технічних питань. У разі виникнення проблем з різними вузлами машини автовласник може розраховувати на оперативну діагностику та якісний ремонт.
Неочевидна перевага — підтримка у негарантійних випадках. Офіційні автомобільні салони часто надають додаткові послуги автовласникам, наприклад, викликають спеціальні служби, якщо в дорозі:
- спустило колесо;
- раптово закінчилося паливо;
- зачинилися двері;
- розрядився акумулятор;
- терміново знадобилися запчастини для оперативного ремонту.
Це зручне доповнення до гарантії, яке дозволяє почуватися впевнено за кермом у будь-яких, навіть непередбачуваних, ситуаціях.
Висновок
Нові авто в Україні з гарантією — це турбота про спокій та безпеку. Маючи офіційну гарантію, можна щонайменше перші декілька років не перейматися щодо технічного стану автомобіля. Про нього подбає дилер. Планові огляди та ремонти здійснюються кваліфікованими спеціалістами, а матеріали для заміни надаються безпосередньо виробником. Це дозволяє зекономити кошти та час, самостійно замінюючи лише розхідники — фільтри, мастило та шини.
*рекламний матеріал