Розвантажити трафік у пікові години в Черкасах можливо і без руйнування історичної бруківки, – Нарек Казарян
Під час розгляду питання щодо руху автомобільного транспорту Старособорним узвозом на засіданні Черкаської міської ради депутат Нарек Казарян запропонував відновити історичну бруківку та облаштувати на узвозі історичну зону, водночас використавши інші способи для розвантаження транспортних потоків у місті.
Зокрема, депутат запропонував Департаменту дорожньо-транспортної інфраструктури закласти у бюджет на 2026 рік такі заходи:
- облаштування кільцевого руху на Замковому узвозі — як зверху, так і знизу;
- створення кільця на виїзді з Черкас у напрямку Дахнівки;
- відкриття проїзду узвозом Богдана Хмельницького, який є ширшим за Старособорний та Розкопний узвози.

Фото Андрія Кравця
«Я прочитав багато цікавої інформації — і від історика Андрія Кравця, і від пані Духоти — щодо Старособорного узвозу, — зазначив депутат Черкаської міської ради Нарек Казарян. — Так, звісно, щоб трохи розвантажити автомобільний трафік у місті, можна було б відкрити кілька проїздів чи узвозів. Але, наскільки мені відомо, це єдиний узвіз у Черкасах, де збереглася історична бруківка. Можливо, варто передати це місце на баланс комунального підприємства – наприклад, «Дирекції парків» чи «Благоустрою» – аби відновити бруківку і створити там історичну зону, передбачивши це у бюджеті наступного року».
Також депутат наголосив на потребі вирішення проблеми перевантаженості руху у години пік — з 17:00 до 19:00 у центральних частинах Черкас та на з’їздах у напрямку Митниці.
«Є кілька рішень, які можна вже цього року закласти у бюджет і реалізувати департаментом інфраструктури. Це, зокрема, кільцевий рух на Замковому узвозі, на виїзді з Черкас у бік Дахнівки, а також можливість відкриття проїзду узвозом Богдана Хмельницького», — підсумував Нарек Казарян.
*рекламний матеріал
Читайте «Нову Добу» та слідкуйте за нами:
Інстаграм
Телеграм
Фейсбук
Ще більше новин — на сайті https://novadoba.com.ua/