У стінах Черкаського міськвиконкому знову обговорювали можливі транспортні інновації

У стінах Черкаського міськвиконкому знову обговорювали можливі транспортні інновації

Учора під час обговорення було презентовано декілька варіантів продуктів, що мають супроводжувати транспортні інновації в місті. Зокрема, йшлося про електронний квиток, мобільні додатки, способи розрахунку за проїзд та Єдину диспетчерську службу. Про це повідомляє власний кореспондент «Нової Доби».

Що стосується впровадження електронного квитка, то тут першу скрипку має бажання грати ПриватБанк. Його представниця Оксана Васильєва переконувала присутніх щодо того, що саме її банківська установа має чималий досвід оплати послуг саме через банківську картку і не лише.

– Ми хочемо надати населенню комфортні системи оплати проїзду. Є декілька варіантів, з деякими з них ви вже знайомі – це QR-коди. Також на сьогоднішній день можливе встановлення валідаторів, коли пасажири зможуть оплатити проїзд за допомогою картки. Подібне обладнання вже розроблене і в деяких містах успішно працює. Перевага такого розрахунку в тому, що немає прив’язки до якоїсь конкретної картки, можна оплачувати будь-якою карткою України чи світу.Це буде повністю автоматизована система обліку і можливість розраховуватися безготівковим методом. Оплатити проїзд можна буде також і за допомогою додатку на базі ОС Андроїд, – пояснила вона.

Пані Оксана вважає позитивним і той факт, що завдяки цим продуктам стане можливим отримати Реєстр пільговиків, тобто точно облікувати кількість пільгових категорій пасажирів. При цьому чітко знати – який вид пільги було застосовано та конкретний час її надання.

За словами банківського гарцівника, ПриватБанк продовжує роботу з QR-кодами та планує впровадження купівлі квитка через Приват24. Сьогодні він вже співпрацює з КП «Черкасиелектротранс» та незабаром долучить до співпраці ПАТ «Черкасиавтотранс».

Відомий новатор та автор проекту Mapamagic Віктор Євпак теж висловився на тему обговорення. Він вкотре заявив про те, що готовий надати Черкасам свій програмний продукт безкоштовно. До того ж, пропонує об’єднати системи, які дає банк для користування з мобільними системами. Новації it-шника рухаються повільно, проте є й невеличкі перемоги. Пану Євпаку вдалося долучити до співпраці не лише комунальне тролейбусне підприємство, але й ПАТ «Черкасиавтотранс». Він заявляє, що при бажанні за місяць може обладнати необхідним, тобто трекерами, всі наявні транспортні засоби, які задіяні на перевезені пасажирів.

Що стосується Єдиної диспетчерської системи, без якої реформа на транспорті в Черкасах не рушить з місця, то під час обговорення було презентовано ще й додаток – програмне забезпечення NimBus. Він дозволить бути в курсі, коли автобус запізнюється, чи, наприклад, випереджає графік. Тобто більш чітко бачити, як здійснюється рух. Цікаво, що до єдиної системи, яка слідкуватиме за цим, то до неї можна буде додати і машини оперативного реагування, наприклад, «швидкі».
Тетяна Євгеньєва

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x