30 звернень одночасно тепер може обслуговувати кол-центр

30 звернень одночасно тепер може обслуговувати кол-центр

Зателефонувати до кол-центру ПАТ «Черкасиобленерго» стало простіше.
Тут запрацював новий багатоканальний номер мобільного телефону. Про це «Нова Доба» дізналася в прес-службі «Черкасиобленерго».
Його запровадили на численні прохання споживачів.

− Тепер у кол-центрі працює 20 міських телефонних ліній та 10 мобільних. Тож одночасно кол-центр може обслуговувати тридцять телефонних звернень споживачів, − розповіла про нові можливості начальник кол-центру Наталія Негода.
Номер багатоканального телефону кол-центру: (093) 170 40 57.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x