Із метою оперативного надання громадянам консультацій у сфері державної реєстрації актів цивільного стану у відділі державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції в Черкаській області запроваджено новий сервіс – «Онлайн-чат». Про це «Нова Доба» дізналася із прес-служби Черкаської міської ради.
Онлайн-чат – сучасний засіб комунікації між органами влади та громадянами, який забезпечить швидке реагування на звернення громадян, які стосуються процедури державної реєстрації актів цивільного стану.
За його допомогою громадяни мають можливість:
– задати питання та одразу отримати відповідь у режимі «живого спілкування»;
– залишити питання в будь-який зручний час, відповідь на яке можна отримати в найкоротший термін;
– оцінити якість наданих послуг і написати свою думку.
Перевагою онлайн-чату є зручність для громадян, скорочення витрат, швидке рішення проблем та зростання довіри і лояльності. Люди відчувають себе більш впевнено і невимушено, якщо знають, що в будь-який час можуть звернутися за допомогою до фахівця, достатньо лише відкрити віконце чату.
Скористатися послугою та отримати відповіді на запитання в режимі онлайн можна, звернувшись на офіційний веб-сайт Головного територіального управління юстиції в Черкаській області (http://uprav.ck.minjust.gov.ua).