Що робити, щоб спека не пошкодила авто

Що робити, щоб спека  не пошкодила авто

Спека несприятливо впливає не тільки на людину, а й на автомобіль. Улітку висока температура та ультрафіолет можуть пошкодити як кузов машини, так і салон. Від сонця і спеки також може постраждати і двигун вашого авта. Фарба автомобіля вигорає, а приладова панель та інші пластикові деталі можуть деформуватися. Щоб цього не сталося, потрібно знати деякі прості способи порятунку вашого залізного коня.

Щоб вберегти фарбу, на кузов автомобіля можна нанести спеціальний віск. Він запобігає вигоранню лакофарбового покриття машини на сонці. Також віск захищає автомобіль від бітумних плям, що потрапляють на кузов у літній період. Приберіть пилюку із салону. Вона шкодить не лише деталям авта, а й людям, які їздять у ньому. У спеку пори шкіри розширюються, і в них може потрапляти пил. Це може спричинити дерматологічні захворювання. Також пил шкідливий для органів дихання. Щоб зменшити кількість потрап­ляння пилу в автомобіль, потрібно вчасно міняти фільтр салону та чистити повітроводи.
Не залишайте в машині запальничок та дезодорантів. Автомобільний салон інколи нагрівається до 50–60° С. Така температура може спричинити вибух запальнички або іншої ємності з газом, що інколи стає причиною пожежі. Найнебезпечніше місце для запальнички на приладовій панелі.
Проведіть діагностику системи охолодження. Дрібні дефекти можуть стати суттєвішими з підвищенням температури.
Влітку двигун повільно охолоджується, навіть якщо він вимкнений. Тож потрібно паркуватися в тіні, особливо якщо температура мотора досягає «червоної зони».
Користуйтесь шторкою від сонця або затонуйте вікна. Через вітрове скло сонце нагріває приладову панель, внаслідок чого вона вкривається тріщинами. Найшвидше нагріваються панелі чорного кольору. Світловідбивна шторка не дає доступу сонцю до салону через вітрове скло, тому панель не нагрівається, а салон нагрівається менше.
Влітку люди приймають душ частіше, ніж у будь-яку іншу пору року. Так і машина. У спекотний період її варто мити як мінімум один раз на тиждень. Якщо робити це рідше, то весь бруд, пил і пташиний послід будуть вигоряти на сонці нерівномірно, в порівнянні з фарбою на чистих місцях автівки.
До всього іншого, при надмірно високій температурі деякі машини можуть перегріватися. Тож краще заздалегідь перед поїздкою перевіряти радіатор, термостат і датчик ввімкнення вентилятора.
Також варто звернути увагу на гальмівну систему. Влітку є ризик перегріву колодок, дисків або закипання гальмівної рідини. Щоб цього не сталося, намагайтеся не включати зчеплення при спуску, а гальмуйте двигуном. Також перевірте гальмівну рідину – може, її вже пора замінити.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x