Електронне пенсійне посвідчення

Електронне пенсійне посвідчення

Про переваги електронного пенсійного посвідчення розповідає начальник Черкаського відділу обслуговування громадян №2 головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області Тетяна Базяк:

− Усі пенсіонери, які одержують пенсійні виплати через Державний Ощадний банк, мають можливість отримати електронне пенсійне посвідчення.
Електронне пенсійне посвідчення − це унікальний сучасний технологічний інструмент, який дає змогу не тільки отримати пенсію, оплатити послуги онлайн, а й повноцінно користуватися всіма державними електронними сервісами. Воно поєднує функції посвідчення та платіжної банківської картки, містить електронний цифровий підпис (ЕЦП), який дає змогу отримати електронні документи на веб-порталах органів влади. Відтепер навіть з дому можна переглядати на веб-порталі послуг Пенсійного фонду інформацію з електронної пенсійної справи про розмір пенсії та її складові, дані про страховий стаж, заробіток, сплачені внески та написати звернення або подати заяву на перерахунок пенсії через Інтернет без відвідування Пенсійного фонду України.
Крім цього, електронне пенсійне посвідчення надає можливість контролювати гроші та керувати ними з дому в будь-який час, здійснювати банківські операції та безготівкові платежі чи поповнювати готівковими коштами картковий рахунок, оперативно, без черг розраховуватися за комунальні послуги і найголовніше – отримувати пенсію вчасно.

Для оформлення електронного пенсійного посвідчення необхідно звернутися до органу Пенсійного фонду України за місцем фактичного проживання та надати такі документи:

заяву на виготовлення ЕПП (на бланку встановленого зразка);
фотографію 30 х 25 мм;
оригінал паспорта;
довідку про надання ідентифікаційного номера ( ідентифікаційний код);
для внутрішньо переміщених осіб – довідка переселенця.

Пенсіонери віком понад 80 років, особи з інвалідністю 1 групи, немічні люди, які неспроможні особисто прийти в управління Пенсійного фонду за місцем фактичного проживання, можуть звернутися в управління Фонду телефоном із проханням подати заяву вдома.
Від їхнього імені документи можуть подавати законні представники, опікуни, піклувальники (їм треба взяти із собою документи, що підтверджують їхній статус).

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x