Передавати покази лічильника в «Черкасиобленерго» стало ще простіше

Передавати покази лічильника в «Черкасиобленерго» стало ще простіше

Удосконалену послугу передачі показів лічильника через безкоштовний месенджер Viber презентували сьогодні під час прес-конференції в ПАТ «Черкасиобленерго». Новий паблік-акаунт Товариства елементарно та швидко проведе вас процедурою передачі показів лічильника. Про це «Нова Доба» дізналася із прес-служби ПАТ «Черкасиобленерго».

– Представляємо вашій увазі новий сервіс ПАТ «Черкасиобленерго», розрахований на спрощення передачі показів приладів обліку нашими споживачами. Йде ХХІ століття, і кожна компанія повинна мати сучасні сервіси для прийому та обробки даних. Товариство іде в ногу з часом, тож, запроваджуючи нову послугу, ми намагаємось всіляко заохотити наших побутових споживачів до користування новітніми можливостями епохи ІТ-прогресу. Відтепер все простіше. Для того, щоб передати покази лічильника, споживачу необхідно лише зайти у мобільний додаток Viber та відсканувати QR-код, що зображено на наших листівках та сайті Товариства, – зазначив директор з інформаційних технологій та зв’язку ПАТ «Черкасиобленерго» Олексій Шевченко.

Передавати покази лічильника в «Черкасиобленерго» стало ще простіше

Нова послуга, яка створена для підвищення зручності клієнтів компанії, забезпечує автоматизацію передачі показів і, водночас, додає можливість обслуговувати необмежену кількість особових рахунків ваших рідних та близьких.

– Головна ідея запровадження цієї системи полягала у тому, щоб споживач міг натисканням двох-трьох кнопок передавати покази електролічильника, і щоб йому при цьому не потрібно було запам’ятовувати ті чи інші цифри. Це потрібно також для того, щоб максимально захистити систему від помилок. Попередній досвід запровадження автоматизації процесу показав, що люди досить часто передають покази приладів обліку з помилками, що потребує подальшого зв’язку оператора з абонентом. Даний сервіс відфільтровує помилки при введенні даних, не дозволяючи абоненту передавати некоректні відомості. Розробка цієї системи зайняла 1,5 місяця. Ми передбачили два варіанти під’єднання до корпоративного чату ПАТ«Черкасиобленерго»: через сканування QR-коду або через перехід за посиланням на сайті Товариства. Таким чином Ви автоматично під’єднаєтесь до паблік-аккаунту ПАТ«Черкасиобленерго». Далі слід натиснути «Повідомлення» та просто дотримуватись інструкції автовідповідача, – пояснив розробник послуги, начальник служби інформаційних технологій ПАТ«Черкасиобленерго» Валерій Вязовик.

Для зручності споживачів до кожної домівки надійде листівка з QR-кодом та інструкцією з його застосування. Детальніше ознайомитися з послугою ви можете на сайті компанії за посиланням.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x