Про роботу Черкаського обласного контактного центру

Про роботу Черкаського обласного контактного центру

Віталій Коваль, перший заступник голови Черкаської ОДА:
− Сьогодні діяльність обласного Контактного центру − це справді комплексна масштабна робота, спрямована на реальну підтримку громадян. Адже фахівці структури нині надають консультації з безлічі питань у різних сферах життєдіяльності. Кожен телефонний дзвінок або електронне звернення — це не просто констатація факту, а окрема проблема, з якою тут не полишають наодинці. Важливо, що впродовж останніх років вдалося якісно скоординувати роботу всіх профільних структур. Ба більше, Контактний центр плідно спів­працює з громадськими організаціями, учасниками бойових дій, волонтерами, іншими соціальними групами. Це зумовлює неабияку адресність допомоги. Адже працівники Центру детально аналізують усі озвучені заявниками питання та подають в установленому порядку рекомендації щодо визначення шляхів, механізмів і способів їх вирішення.

Про роботу Черкаського обласного контактного центру

Лариса Ходаковська, директор Черкаського обласного контактного центру, радник з питань ВПО в Черкаській області:
− За п’ять років діяльності Обласного кантатного центру громадсько-суспільне життя регіону у нас як на долоні. «Нам більше нема куди звернутися», − дедалі частіше чуємо від людей цю фразу. І добре їх розуміємо. Скажу без перебільшення, в емоційному плані працювати стає складніше. Немає гарячої води чи світла − телефонують до нас. Десь на вулиці вештаються бездомні собаки чи кішка залізла на дерево − теж Контактний центр перший у курсі справ. Усіх чуємо і намагаємося допомогти. Хочу звернутися до особливо емоційних громадян: ви гучно обурюєтеся у слухавку з того чи іншого приводу, який підкинуло нинішнє нелегке життя, вимагаєте негайного реагування з боку влади, скаржитеся на сусідів або родичів, на стан здоров’я і брак коштів, і навіть не підозрюєте, скільки потрібно витримки і людяності для того, щоб вас елементарно вислухати, зорієнтуватися в суті питання, надати за необхідності фахову допомогу чи оформити звернення за належністю, аби воно пішло в дію. Відзначу і такий позитивний фактор: люди стали активніші у відстоюванні своїх прав та інтересів. Їх неабияк турбує доля держави, перспективи розвитку, продуктивне втілення адмінреформ. Зокрема, реформа децентралізації вже показала свої сильні й слабкі сторони. За результатами звернень, які до нас надходять, бачимо, що деякі об’єднані територіальні громади вже багато чого досягли самотужки, а деякі потребують підтримки і кураторства з боку владних і правових структур. І якщо раніше в тематиці звернень вкрай рідко були подяки від громадян і підприємств, то зараз наші аналітики констатують у цьому сегменті позитивну динаміку. Зокрема, дякують голові ОДА Юрію Ткаченку та його заступникам Віталію Ковалю і Сергію Овчаренку, чимало подяк надходить на адресу Упраління охорони здоров’я − із Черкаського, Чорнобаївського, Золотоніського, Драбівського районів. Так само дякують Департаменту соц­захисту та освітянам області.
Досі гострим залишається питання забезпечення постійним або тимчасовим житлом внутрішньо переміщених осіб, учасників АТО. Загалом це загальнодержавна проблема, яка для свого вирішення потребує значних матеріальних ресурсів та узгодження низки взаємопов’язаних питань: виділення землі під будівництво, підтримка соціального оточення, врегулювання нормативно-законодавчої бази тощо. З цього питання постійно проводимо роз’яснювальні заходи, консультуємо особисто, направляємо клопотання до відповідних виконавчих органів. Програмою радників з питань ВПО розроблено інструктивно-методичні рекомендації, які фахівці Контактного центру широко застосовують у своїй повсякденній роботі.

Про роботу Черкаського обласного контактного центру

Незмінно актуальні питання − соціальний захист та ЖКГ
За словами заступника директора Контактного центру Миколи Шевчука, незмінно актуальними питаннями, з якими жителі області звертаються до установи, є соціальний захист, ЖКГ, охорона здоров’я, бездоріжжя та благоустрій.
− Усі звернення направляються до галузевих департаментів для подальшого відпрацювання, − акцентує Микола Шевчук. − Гострим залишається питання надання субсидій на час опалювального сезону. Це викликано передовсім новими правилами нарахування субсидій, що вступили в дію 1 травня цього року. Наразі в Україні законодавчо врегульовуються основні правові та організаційні засади здійснення верифікації державних виплат. Процедура доволі кропітка й довготривала, тому треба з розумінням поставитися до цієї ситуації.
Нещодавно розпочала роботу «гаряча лінія» Мінсоцполітики: 0-800-50-27-57. Зателефонувавши за цим номером (з 9:00 до 18:00, крім вихідних), кожен громадянин зможе повідомити про випадки безпідставного отримання будь-якого виду державної соціальної допомоги, що виплачуються органами
соціального захисту населення, або ж розповісти про факт порушення законодавства чиновниками при призначенні такої допомоги, зокрема субсидій. Також із липня цього року відкрито доступ для всіх громадян до Єдиного реєстру отримувачів субсидій: https://subsidii.ioc.gov.ua/.
Ну й ще одна злободенна тема − водо- та електропостачання у Смілі. Шквал звернень упродовж усього літа й до цього часу. Одне з найбільших міст області стало бранцем фінансової ситуації внаслідок мільйонних боргів місцевого постачальника тепла. Питання вирішують у судовому порядку, що теж затягується у часі.

Про роботу Черкаського обласного контактного центру

Психологічна допомога учасникам АТО та членам їхніх родин
Значну увагу приділяють зверненням, які надходять до Контактного центру і Центру допомоги учасникам АТО від військовослужбовців та членів їхніх родин. Проблематика − оздоровлення, соцвиплати, земельні питання. Психолог Центру надає нашим ветеранам фахову допомогу. Адже з кожним днем наслідки бойових дій на Сході України позначаються не тільки на військових, безпосередніх учасниках антитерористичної операції, а й на членах їхніх сімей, на волонтерах і медичних працівниках, на людях, які змушені були полишити свої домівки й тепер у розпачі.
− Якщо не зволікати і вчасно звернутися за порадою до фахівця, можна справді уникнути багатьох проблем, конфліктних ситуацій і соціальної напруги загалом, − зазначає Тетяна Камалова, начальник відділу юридично-психологічного забезпечення Черкаського обласного контактного центру. − Тож стараємося допомогти людям, які до нас звертаються, зберегти психічне здоров’я, позбутися стресу, налагодити особисті, соціальні та професійні контакти, адаптуватися до цивільного життя.

Про роботу Черкаського обласного контактного центру

Консультації для АТОвців із різних питань
Євгеній Одновол, начальник відділу «Центр допомоги учасникам антитерористичної операції» Черкаського обласного контактного центру, зазначив, що на сьогодні у Центрі учасники антитерористичної операції, родини загиблих бійців зможуть
отримати інформацію, консультацію та допомогу щодо надання статусу учасника АТО, отримання матеріальної допомоги, оздоровлення, отримання житла, вирішення проблем із оформленням земельної ділянки тощо.
– Наразі більшість АТОвців звертаються до нас із питаннями щодо отримання пільг та з проханням допомогти у вирішенні земельних питань, питань житла, щодо пільгового кредитування. Сьогодні ми не лише консультуємо з приводу отримання земельної ділянки, а й підшукуємо варіанти, – розповідає Євгеній Одновол. – Також наш Центр прослідковує, де можна оздоровити учасників бойових дій, організовуємо спортивні змагання для АТОвців тощо.
Ми контактуємо з усіма структурними підрозділами Черкаської ОДА, громадськими організаціями з усієї України, знаходимо, де є можливість оздоровити чи відправити за кордон на реабілітацію. На кінець жовтня у нас заплановано три спортивні заходи: «Всеукраїнський форум ветеранів» у Івано-Франківську, Київський Безпековий форум та участь у проекті «Громада для людини». Також, за словами керівника, у Центрі можна отримати психологічну допомогу.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x