У ЧНУ школярів вчили медіа грамотності

У ЧНУ школярів вчили медіа грамотності

Тренінг із медіаграмотності для учнів міських шкіл провела днями в Черкаському національному університеті імені Богдана Хмельницького кандидат наук із соціальних комунікацій, начальник відділу виховної роботи Людмила Солодка. Про це інформує прес-служба ЧНУ.

Перед початком інтенсиву школярам, вихованцям гуртка «Юні кореспонденти» Центру дитячої та юнацької творчості м. Черкаси, пощастило також познайомитися ближче з неформальним аспектом життя студентів, оскільки в цей час в університеті проходила Фотосушка «Я — студент. Давайте пожартуємо». Організатори фотосушки — студентська рада університету та буккросинг «Freebook». Діти познайомилися із заступником голови студради університету Нікітою Прогуновим, який розповів про переваги нашого ВНЗ та запросив школярів у майбутньому стати частиною нашої університетської родини.

Далі Людмила Солодка провела з учасниками тренінгу тімбілдінг на Університетській площі, аби під час навчання їм було легше один із одним співпрацювати. На вулиці діти знайомилися ближче та розповідали, хто чим захоплюється і пишається.

Після цікавої гри діти включилися в процес засвоєння основ медіаграмотності в навчальній аудиторії. Учні вчилися критично мислити, аналізувати інформацію, яка до них надходить із різних медіа, відзрізняти фейки від правдивої інформації, розрізняти пропаганду й інформування, упізнавати «джинсу». Тренінг проходив в інтерактивній формі: усі учасники спілкувалися один із одним, відповідали на питання та ставили їх. Спочатку школярі розповідали, що розуміють під поняттям «новина», а потім малювали джерела, з яких беруть інформацію. Також тренер запропонувала учасникам заповнити табличку «Моє медіаполе», аби вони проаналізували джерела, з яких отримують інформацію, та скільки на це витрачають часу. Під час роботи в команді школярі створювали новини та пробували правильно подавати їх у своєму ЗМІ.

— Медіатренінг виявився надзвичайно корисним і повчальним, — поділилася враженнями учасниця тренінгу, учениця 11-А класу СШ № 28 Дар\’я Василенко. — Ми дізналися і розібрали такі поняття як інформація, пропаганда, фактчек та багато іншого. Завдяки тому, що робота була у формі інтерактиву, нам було комфортно комунікувати.

Тренінг став можливим завдяки Академії української преси, де за підтримки AKADEMIE DW було організовано заняття з медіаосвіти для тренерів, який пройшла Людмила Солодка.

— Теперішіній світ змінився. Недостатньо пасивно сприймати інформацію, принаймні тому, що можна потонути в інформаційному потоці, який ллється на нас із усіх медіа, — зауважує Людмила Солодка. — У наш час бути медіаграмотним — це не забаганка, а скоріше вимога сьогодення. Адже нині бути спроможним протистояти спокусі, уникнути інформаційного сміття, вміти читати між рядків, відрізнити інформацію від реклами, протистояти методам промивання мізків, вміти критично мислити й аналізувати інформацію вкрай необхідно. Саме такі цілі й були метою тренінгу з медіаграмотності для вихованців гуртка «Юні кореспонденти».

Після завершення тренінгу, який тривав два дні, усі учасники отримали відповідні сертифікати, а ще масу позитивних емоцій та набір компетентностей, необхідних для активної й усвідомленої участі в житті медійного суспільства.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x