Черкащина демонструє позитивну динаміку щодо оперативного реагування на звернення громадян

Черкащина демонструє позитивну динаміку щодо оперативного реагування на звернення громадян

Черкаський обласний контактний центр завжди на зв’язку з громадськістю. Одним із пріоритетів його роботи є розвиток взаємодії з громадськістю та налагодження суспільного діалогу. До контактного центру може зателефонувати кожен та отримати консультацію, необхідну інформацію чи роз’яснення. Фахівці центру, а серед них і юристи, і психологи, щодня надають довідкову інформацію, допомагають і орієнтують у вирішенні тих чи інших проблемних питань. Про це «Нова Доба» дізналася у прес-службі Черкаської ОДА.

За результатами аналітичного звіту державної установи «Урядовий контактний центр» за 2018 рік, у Черкаській області спостерігається тенденція до покращення роботи зі зверненнями громадян. Про це повідомила директорка Центру, радниця з питань ВПО в Черкаській області Лариса Ходаковська. Насамперед це свідчить про те, що адміністративна реформа вже дає свої позитивні зрушення у формуванні дієвої системи місцевого самоврядування. Адже завдяки ефективному організаційному менеджменту органів виконавчої влади результативніше працюють і структурні підрозділи на місцевих рівнях.

– Також хочу акцентувати на тому, що в злагодженій співпраці зі структурними підрозділами Черкаської обласної державної адміністрації, районних державних адміністрацій, об’єднаними територіальними громадами вдається продуктивно будувати роботу, спрямовану на всебічну підтримку соціально незахищених верств населення, внутрішньо переміщених осіб із територій збройного конфлікту, учасників АТО та членів їх родин щодо оперативного вирішення їхніх питань. Вчасно надходять відповіді з районів, де заявникам надаються роз’яснення того чи іншого характеру. Насамперед це питання нарахування субсидій чи причини їх відмови, порядок здійснення соціальних виплат і різних видів матеріальної допомоги. Також актуальними лишаються питання комунальних платежів, дорожньої інфраструктури, охорони здоров’я тощо.

Фахівці центру не лише фіксують звернення, а й визначають виконавця з подальшим контролем, здійснюють зворотній зв’язок із заявниками та надають необхідну допомогу. Про це інформують в обласному контактному центрі.

Довідково:

Прийом звернень заявників та надання довідково-консультативної інформації здійснюється за телефонними номерами: (0472) 36-11-13, 0-800-508-876 та (0472) 33-55-17 − з 9:00 до 18:15.

Електронна поштова скринька для звернень: cherk_kont.centr@ukr.net.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x