Алгоритм дій у випадку порушення прав споживачів

Алгоритм дій у випадку порушення прав споживачів

1. Незалежно від місця та способу придбання (замовлення) товарів, робіт, послуг споживач має право на одержання документів, що підтверджують факт їхнього придбання.

2. Негайно після виявлення факту порушення своїх споживчих прав необхідно звернутися до продавця із письмовою заявою-претензією з вимогою щодо відновлення права. Претензію складають в двох примірниках у довільній формі й адресують продавцю (керівнику юридичної особи, фізичній особі-підприємцю). Важливо отримати на другому примірнику претензії позначку про отримання її продавцем (із зазначенням дати, прізвища і посади особи, яка прийняла претензію, її підписом, печаткою юридичної особи, фізичної особи-підприємця).

3. Якщо вашу претензію не прийняли та/або не розглянули, на неї не надали відповіді або відповідь виявилася заперечною, необґрунтованою та незаконною, а проведені переговори з керівництвом закладу не призвели до задоволення ваших законних вимог, необхідно звертатися до Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області.

4. Під час підготовки будь-яких документів, що стосуються захисту прав споживача, використовуйте інформацію, наведену в «Куточку покупця», що має міститися в усіх без винятку закладах торгівлі та послуг.

Скарги споживачів приймає Головне управління Держпродспоживслужби
в Черкаській області за адресою: вул. Смілянська, 120, м. Черкаси, 18001,
e-mail: post@cherk-consumer.gov.ua. Адреса управління захисту споживачів знаходиться за адресою: бульвар Шевченка, 287, м. Черкаси, 18005 контактний телефон: (0472) 33-12-08.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x