Готуємо машину до теплої пори року

Готуємо машину до теплої пори року

Багато власників авто не ризикують їздити взимку. Хтось береже машину від непростих погодних умов, хтось не впевнений у своїх навичках, хтось економить на бензині і витратних матеріалах. У будь-якому випадку навесні настає час, коли машину доводиться вигонити з гаража й починати активно використовувати. Навіть якщо техніка нова, не завадить знати, як зробити це правильно – з мінімальними витратами й ушкодженнями для машини.

Зайшовши в гараж, не поспішайте вставляти ключ у замок запалення. Перш ніж двигун «прокинеться», варто переконатися, що всі основні системи готові до цього. Найперше, з чого потрібно починати відновлювати своє «спілкування» з машиною, – це пальне. Підійдіть до неї з того боку, де встановлений бензобак, плавно натисніть на крило й різко відпустіть. Прислухайтесь: якщо бак відізвався плескотом бензину (який ви обов’язково мали залишити в ньому на зиму), можна продовжувати. Загляньте під машину. Якщо не видно бензинових плям, отже, за зиму паливні шланги не розсохлися й можуть функціонувати. Якщо з’явились, прослідкуйте, де саме стався розрив. Найімовірніше, доведеться просто тугіше затягнути хомутики на кінцях або міцно замотати дірку ізоляційною стрічкою чи скотчем. Перевірте, чи цілий ремінь вентилятора, рівень масла у двигуні, гальмівної рідини, тосолу. Підкачайте скати, загляньте у вихлопну: інколи там заводяться гризуни.

Підготовка машини завершена, тепер – сідайте за кермо. Перш ніж вставити ключ у замок, підніміть «ручник» і кілька разів натисніть на гальма, педаль «газу». Щоб максимально розвантажити двигун, вимкніть зчеплення і поверніть ключ. Якщо через кілька секунд мотор приємно замурчав – чудово, якщо ж ні, не поспішаєте хвилюватись. Почніть з акумулятора. Зніміть клемми, зачистіть їх шкіркою. Знімайте послідовно дроти зі свічок і перевіряйте їх так, як і центральний, але тримайте оголені кінці на відстані
5–6 мм від корпуса. Ці іскри побачити важче. Тому краще вимкнути світло в гаражі або накрити двигун мішком і заглянути під нього.

Обов’язково огляньте колеса. На наших дорогах «спустити» можуть навіть цілі шини, якщо на ободах з’являється деформація. Підкачайте, і найближчим часом заїдьте на шиномонтажну. Можливо, варто вирівняти диски або збалансувати колеса.

Після того як ви переконалися, що добре прогрітий двигун працює «рівно», а кількість усіх робочих рідин у нормі, варто звернути увагу на те, про що всі найчастіше забувають – зовнішній вигляд машини. Гарно вимийте кузов, днище і навіть підкапотний простір теплою водою. Після того, як машина висохне, уважно огляньте її. Якщо на лакофарбовому покритті виникли сколи, тріщини, зафарбуйте їх спеціальними косметичними олівцями, а потім натріть це місце поліроллю. Не полінуйтеся зазирнути під днище. Якщо там з’явились сліди корозії, зачистіть їх наждачною шкіркою й обробіть антикорозійною ґрунтовкою. Через кілька днів роботи машини обов’язково провірте ходову: якщо прокладки ущільнились чи порвались, їх доведеться замінити.

Не забудьте про комфорт і безпеку в салоні. Перед використанням його варто вичистити і пропилососити. Сидіння можна обгорнути мокрим рушником і ретельно вибити, гумові килимки на долівці – вимити. Не забудьте прочистити фільтри кондиціонера й ретельно протерти вологою ганчіркою тверді частини салону, на яких може збиратися пил.

І останнє: не полінуйтеся, візьміть Правила дорожнього руху з останніми змінами і витратьте кілька вечорів на те, щоб пригадати забуте за зиму або ознайомитися з нововведеннями.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x