Служба зайнятості провела акцію для черкаських випускників

Служба зайнятості провела акцію для черкаських випускників

Систематична профорієнтаційна робота з використанням різноманітних форм та методів сприяє формуванню мотивації до успішної професійної реалізації молоді, її творчому та інтелектуальному розвитку. Тому робота зі школярами щодо сприяння у виборі майбутньої професії завжди залишається пріоритетним напрямком діяльності обласної служби зайнятості. Про це інформують у відділі організації профорієнтації Черкаського ОЦЗ.

Цієї весни для ознайомлення учнів зі світом професій та потребами ринку праці, особливостями вибору професії, розширення та систематизації знань у цій сфері в області для учнів 8-11 класів традиційно провели акцію «Випускник». Її мета – донести до школярів важливість правильного вибору майбутньої професії, сформувати в учнів адекватне уявлення про сучасний стан і тенденції майбутнього світу професій та ринку праці, сприяти усвідомленому обранню професійної діяльності та навчального закладу для її здобуття.

У ході акції учасники мали змогу ознайомитися з послугами, що надає служба зайнятості, отримати інформацію про актуальний стан ринку праці та перспективи його розвитку, потребу підприємств, організацій та установ у кваліфікованих кадрах, можливості подальшого працевлаштування. Старшокласники поспілкуватися з представниками навчальних закладів, роботодавцями, пройшли тестування для професійного самовизначення, зокрема з використанням веб-базованої платформи для онлайн профорієнтаційного консультування «МОЯ ПРОФЕСІЯ: консультаційна мережа».

Загалом у заходах обласної акції «Випускник-2019» взяли участь 14 тис. учасників, переважна більшість яких (майже 12 тис.) – учнівська молодь.

Загалом акція «Випускник-2019» містить понад 400 профорієнтаційних заходів за участі представників навчальних закладів, роботодавців та соціальних партнерів. Фахівці служби зайнятості проводили профорієнтаційні уроки, професіографічні екскурсії, інтерактивні заходи, брейнринги, квести, засідання клубів, тренінги тощо.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x