Систематична профорієнтаційна робота з використанням різноманітних форм та методів сприяє формуванню мотивації до успішної професійної реалізації молоді, її творчому та інтелектуальному розвитку. Тому робота зі школярами щодо сприяння у виборі майбутньої професії завжди залишається пріоритетним напрямком діяльності обласної служби зайнятості. Про це інформують у відділі організації профорієнтації Черкаського ОЦЗ.
Цієї весни для ознайомлення учнів зі світом професій та потребами ринку праці, особливостями вибору професії, розширення та систематизації знань у цій сфері в області для учнів 8-11 класів традиційно провели акцію «Випускник». Її мета – донести до школярів важливість правильного вибору майбутньої професії, сформувати в учнів адекватне уявлення про сучасний стан і тенденції майбутнього світу професій та ринку праці, сприяти усвідомленому обранню професійної діяльності та навчального закладу для її здобуття.
У ході акції учасники мали змогу ознайомитися з послугами, що надає служба зайнятості, отримати інформацію про актуальний стан ринку праці та перспективи його розвитку, потребу підприємств, організацій та установ у кваліфікованих кадрах, можливості подальшого працевлаштування. Старшокласники поспілкуватися з представниками навчальних закладів, роботодавцями, пройшли тестування для професійного самовизначення, зокрема з використанням веб-базованої платформи для онлайн профорієнтаційного консультування «МОЯ ПРОФЕСІЯ: консультаційна мережа».
Загалом у заходах обласної акції «Випускник-2019» взяли участь 14 тис. учасників, переважна більшість яких (майже 12 тис.) – учнівська молодь.
Загалом акція «Випускник-2019» містить понад 400 профорієнтаційних заходів за участі представників навчальних закладів, роботодавців та соціальних партнерів. Фахівці служби зайнятості проводили профорієнтаційні уроки, професіографічні екскурсії, інтерактивні заходи, брейнринги, квести, засідання клубів, тренінги тощо.