На автодорогах Черкащини проводять роботи з експлуатаційного утримання штучних споруд

На автодорогах Черкащини проводять роботи з експлуатаційного утримання штучних споруд

На автодорогах державного значення Черкаської області проводять роботи з експлуатаційного утримання штучних споруд – шляхопроводів та мостів. Уже відремонтовано три об’єкти, інформують у САД області.

На автодорозі Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань на ділянці км 175+660 у Тальнівському районі завершено роботи з експлуатаційного утримання шляхопроводу. Тут підрядною організацією було пророблено чималу роботу. Зокрема, очищено від бруду та сміття водовідвідні канали та проїжджу частину автодороги, пофарбовано металеве перильне та парапетне огородження, відновлено деформаційні шви, проведено захист бетонних та металевих конструкцій від корозії, проведено ремонт залізобетонної плити проїзної частини та замінено перехідні плити, влаштовано гідроізоляцію проїзної частини, проведено ремонт асфальтобетонного покриття. На сьогодні весь комплекс ремонтних робіт вже завершено.

Також завершили роботи з експлуатаційного утримання двох мостів на автодорогах державного значення. На автодорозі Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань на ділянці км 58+262 завершено експлуатаційне утримання мосту через річку Ірдинка поблизу міста Сміла, експлуатаційне утримання мосту через струмок поблизу Сміли на автодорозі Т-24-18 /Н-16/-Сміла-/Н-01/ на ділянці км 1+647. На цих мостах було проведено заміну деформаційних швів, влаштовано бортовий камінь та тротуари, влаштовано бар’єрне та перильне огородження, проведено ремонт пошкоджених залізобетонних конструкцій та захист бетонних та металевих конструкцій від корозії, влаштовано водовідведення з проїзної частини.

Розпочалися роботи з експлуатаційного утримання мосту через річку Росава на автодорозі Р-10 /Р-09/-Черкаси-Чигирин-Кременчук на ділянці км 8+974. Тут проведуть заміну деформаційних швів, ремонт пошкоджених залізобетонних конструкцій та захист бетонних та металевих конструкцій від корозії, влаштують водовідведення з проїзної частини, відремонтують бар’єрне та перильне огородження та асфальтобетонне покриття.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x