Що треба знати, щоб правильно вибрати парфуми

Що треба знати, щоб правильно вибрати парфуми

Перш ніж з’ясувати, як правильно вибрати саме свій ідеальний аромат, варто розібратися в деяких видах парфумерії. Всю її можна поділити на парфум, туалетну воду, одеколон і парфумовану воду. Головна їхня відмінність один від одного – в кількості вмісту ефірних олій.

Найбільше ефірних олій містять парфуми. Вони мають яскраво виражене розкриття аромату, іншими словами, при нанесенні парфуми пахнуть одним чином, потім їхній запах інакший, а згодом залишається тільки легкий шлейф аромату. Після парфумів за кількістю вмісту ефірних олій – парфумована й туалетна вода. Парфумовану воду інакше ще називають денним ароматом, її запах менш виражений і нотки шлейфу не такі різкі. У туалетній воді ноток шлейфу майже немає, і нею можна користуватися протягом усього дня. Одеколон містить менше ефірних олій у порівнянні з уже описаними видами парфумерної продукції. Аромат одеколону тримається значно менше, ніж аромат парфумів, та й три стадії розкриття запаху у нього зливаються в одну, найбільше схожу на легкий шлейф.

Перш ніж вирушати за пахучою покупкою, спробуйте визначитися, навіщо вона вам потрібна і чого саме ви чекаєте від запаху.

По-перше, треба зрозуміти: потрібен вам стійкий аромат чи ледь відчутний запах. Пеший варіант підійде для особливих випадків, коли ви намагаєтеся вразити конкретну людину чи кількох. Такі парфуми, як і, скажімо, вечірня сукня, будуть абсолютно недоречні в діловому офісі чи шкільному класі. Водночас справжня жінка, як і чоловік, просто зобов’язана мати яскравий насичений запах на побаченні, випуск­ному чи зустрічі з давніми друзями.

Повсякденний, так би мовити, «робочий» запах має бути слабким і відчутним лише на близькій відстані. Основне призначення – не вразити оточення, а навпаки – зробити запах максимально непомітним. При цьому переважно з гігієнічних міркувань щоденний парфум мусить бути стійким. Найкраще для цього підходить туалетна вода.

Визначившись із ароматом, можна переходити і до конкретних парфумів. Не забувайте, що майже в кожному флаконі «ховаються» не один, а цілих три відтінки запаху. Перший ви відчуваєте відразу, щойно відкриваєте флакон. Такий запах від вас насамперед почують люди в приміщенні, коли ви зайдете. Поролон або паперова тест-смужка із заздалегідь нанесеним запахом, що вам пропонують у магазині, дасть змогу «вловити» другу фазу. Це вже середні ноти. Їх відчуває оточення протягом 10–15 хвилин спілкування з вами. Найважливішою є третя фаза. Вона виникає після того, як аромат хімічної речовини зіллється із природнім запахом вашої шкіри. Саме третю фазу запаху відчуватимуть люди, які перебувають поряд тривалий час. Саме її асоціюватимуть із вашою особистістю. Тому ніколи не поспішайте купувати парфуми, щойно їх побачили. На щастя, часи дефіциту минули. І ніщо не заважає нині піти в магазин, нанести на зап’ястя трішки парфум, повернутися додому й подумати. Принюхайтеся до аромату протягом дня, порадьтеся з людьми, яким довіряєте, і лише після цього робіть остаточний вибір.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x