Понад 2 тисячі педагогів Черкащини пройшли перепідготовку

Понад 2 тисячі педагогів Черкащини пройшли перепідготовку

Інший зміст освіти, нова методика навчання та освітнє середовище – на Черкащині продовжують реалізовувати Концепцію Нової української школи. Найбільш складним моментом у механізмі реалізації цієї освітньої Концепції є управління професійною підготовкою, перепідготовкою і підвищення кваліфікації вчителів-предметників, зазначив головний керманич обласного Департаменту освіти і науки Валерій Данилевський у ході серпневої конференції працівників освіти. За його словами, упродовж цього року пройшли перепідготовку 2199 педагогів. Про це інформує пресслужба Черкаської ОДА.

– Сучасне суспільство потребує нового вчителя, який не обмежується власним досвідом роботи, а черпає досвід на вищих рівнях – районному, обласному, всеукраїнському, – зауважив посадовець. – Організувати таку мережеву методичну взаємодію – завдання методичних служб. Водночас, у Новій українській школі головне щоб і батьки брали активну участь у житті й навчанні своєї дитини. В основі навчання – спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками.

У цьому році Уряд знову виділив понад 30,9 млн грн на умовах співфінансування на реалізацію завдань Концепції Нової української школи. Ці кошти розпорядженням ОДА розподілили по регіонам. Крім того, за рахунок місцевих бюджетів виділили майже 8 млн грн на ці цілі. Проте, зазначив Валерій Данилевський, станом на 20 серпня взагалі не виділили кошти на співфінансування з місцевих бюджетів у Бузівській, Соколівській, Межиріцькій, Таганчанській, Хлистунівській ОТГ.

– Загалом ця ситуація показує незрілість депутатів окремих місцевих рад, що місяцями не могли зібратися разом, аби проголосувати за розподіл коштів, чим затримували цей процес, – наголосив освітянин. – У ситуації, яка склалася, дуже важливо все ж не створювати конфлікти, а вирішувати проблеми, працювати на конструктив. Адже за кілька днів за парти сядуть діти нового покоління і важливо, аби вони вже могли користуватися сучасними засобами освіти. Одним із завдань Нової української школи, визначеного основними пріоритетами є Діджиталізація освіти.

За його словами, йдеться про якісний Інтернет та компʼютери у сільських школах, впровадження національної електронної платформи, тому пріоритетним завданням на 2019-2020 навчальний рік є покращення якості Інтернетного звʼязку та оновлення і поповнення закладів освіти сучасною компʼютерною технікою. На це передбачили 35 млн грн кошти з державного бюджету. Загалом же нині, за інформацією органів управління освітою, доступ до швидкісного Інтернету (швидкість більше 100 Мбіт/с) мають лише 342 заклади загальної середньої освіти, або 59,5%.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x