«Досвід уманського УАЛ треба впровадити в усі українські школи»: голова освітнього комітету ВРУ

«Досвід уманського УАЛ треба впровадити в усі українські школи»: голова освітнього комітету ВРУ

Індивідуальна освітня територія, яка діє в уманському «Українському аграрному ліцеї» (УАЛ), повинна бути впроваджена в усіх державних школах згідно з ухваленим новим законом про загальну середню освіту.

Про це в п’ятницю 28 лютого під час візиту в Український аграрний ліцей та Українську дитячу академію заявив народний депутат України, голова комітету ВРУ з питань освіти, науки та інновацій Сергій Бабак, йдеться на сайті «Уманьnews».
− Це те, що ми хотіли, щоб оцей передовий досвід перейняли всі державні школи. Дуже часто приватні школи знаходяться на передовій, вони перші впроваджують новітні методики, технології і ми хочемо, ці методики були доступні і для державних шкіл, аби вчителі у будь-якій державній школі мали доступ до них і впроваджували в себе, − зазначив Сергій Бабак.
За його словами, новий закон відповідає викликам реального часу і суттєво відрізняється від попереднього, який був зразку 90-тих років індивідуальним підходом до кожного учня, відповідності його особистих потреб та вподобань.
Директор Українського аграрного ліцею Олена Ярошинська наголосила, що ключовою метою навчання в ліцеї є розуміння учнями своїх сильних сторін, вміння ставити перед собою цілі і йти до них.
− Академічні знання без цих базових компетенцій не дають змоги відчути себе успішним. З роками ми завойовуємо авторитет, хоча це непросто. Цього року ми набираємо два десятих екіпажі, а стипендіальні програми від фонду аграрних меценатів допоможуть самим творчим здобути якісну освіту. Наступного року ми будемо мати екіпажі від першого по 11 клас. Тому запрошуємо всіх бажаючих на навчання, − говорить Олена Ярошинська.

− Автономія, індивідуальна освітня траєкторія для дитини – це дуже важливо і це є в УАЛ. В законі міститься чимало окремих класних, сучасних норм. Наприклад педагогічна інтернатура для вчителів, або впорядкування мережі шкіл для засновників. Закон надає, як і в інших сферах освіти, багато нових можливостей. Чим більше в них можливостей, тим краще. На сьогодні, у приватних шкіл, окрім можливостей, є відповідальність і усвідомлення. В державних школах дуже часто переважає патерналістський підхід, − підсумував заступник голови комітету ВРУ з питань освіти, науки та інновацій Сергій Колебошин. − Нам дуже важливо, щоб цей закон запрацював, щоб вся система освіти усвідомила не тільки можливості, а й відповідальність.

Довідково: Український аграрний ліцей заснований Андрієм Дикуном в Умані в 2017 році. На сьогоднішній день налічує майже 80 учнів 8-го, 10-го та 11-го класів, має власну філію на базі Тишківської ОТГ. Це сучасний освітній заклад, який здійснює розвиток молоді за академічним та професійним спрямуванням з метою формування компетенцій ХХІ століття.
Академічне відділення ліцею пропонує учням здобуття загальної середньої освіти та допрофесійної підготовки за новою моделлю освіти, в основу якої взято кращі досягнення фінської та естонської систем навчання.
В основу роботи навчального закладу лягли принципи середньої освіти Естонії та Фінляндії. Формально учні поділені на два класи стандартної школи (10-й та 11-й), що поділені на чотири групи по 11−12 ліцеїстів, які називають екіпажами. У кожному з екіпажів проводять окремі уроки, в основі яких групова робота учнів. Пріоритетом на заняттях є використання новітніх навчальних засобів і технологій.
Українська дитяча академія заснована в 2018 році в Умані і здійснює навчання дошкільнят та учнів 1−2-их класів. На сьогоднішній день тут навчається 55 дітей за унікальною методологією розробленою на основі методик Фінляндії, Естонії, Ізраїлю та США.
В закладі діє студійна система навчання, яка передбачає посилений курс англійської мови, а класи-екіпажі налічують до 12 дітей, що гарантує індивідуальний, персоналізований підхід до вашої дитини.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x