Черкаські медики розповіли, як говорити з диспетчером, щоб «швидка» приїхала швидше

Черкаські медики розповіли, як говорити з диспетчером, щоб «швидка» приїхала швидше

«Алло, це скора? Ану бистрінько отуто», – саме так нерідко, за словами медиків, спілкуються з диспетчером люди, котрі викликають «швидку». Таке спілкування лише заважає і призводить зайвої втрати дорогоцінного часу. Щоб цього уникнути в КНП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф ЧОР» радять на всі запитання диспетчера відповідати максимально точно: що трапилося і з ким, вік потерпілого та правильно вказати адресу.

На екстрені виклики диспетчери відправляють бригаду відразу після перших трьох питань. Далі продовжують запитувати – щоб надати цю інформацію медпрацівникам, щоб вони змогли якісніше і швидше надати допомогу. Всі запитання, які ставить диспетчер, – за протоколом. Що сталось – це основна скарга. Є додаткові уточнювальні запитання. Про стан людини на цей момент. Якщо це публічне місце – запитають орієнтири.

Дотримуючись цих простих правил, ви повністю порозумієтесь із бригадою швидкої, що прибула до вас за викликом, і, звичайно, полегшите долю того, хто потребує допомоги. Бо таких, викликів, як сьогодні у цьому записі – багато. Дуже шкода, коли потрібна допомога, але дорогоцінний час витрачається на сварливі слова.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x