Сьогодні голова обласної державної адміністрації Юрій Ткаченко та заступник керівника апарату Юрій Сушко провели селекторну нараду з керівниками райдержадміністрацій та міськвиконкомів. Мета наради полягала у з’ясуванні функціональної роботи центрів надання адміністративних послуг в області відповідно до вимог чинного законодавства. Про це «Нова Доба» дізналася в ОДА.
Нагадаємо, що такі центри були створені з метою уникнення проявів корупції під час отримання громадянами України послуг у вигляді реєстрації фізичних та юридичних осіб, прав на нерухоме майно, земельних ділянок або ж реєстрації за місцем проживання чи видачі паспортів.
– На сьогодні в області створено 26 центрів, зокрема 1 міжміськобласний, 5 міських¸ 20 районних. Проте не всі працюють відповідно до чинного законодавства, – повідомив у ході наради заступник директора Департаменту інвестиційно-інноваційної політики та зовнішньоекономічних зв’язків Микола Папуша.
Аналіз роботи центрів області показав, що основна причина недосконалої роботи центрів полягає у невідповідності приміщень законодавчим нормам, у недостатньому матеріально-технічному та кадровому наповненні, а також у несвоєчасному проведенні платежів територіальними органами Державної казначейської служби України у містах та районах.
Наприкінці наради Юрій Ткаченко поставив перед керівництвом РДА та МВК завдання – сформувати пропозиції щодо внесення змін у законодавчі акти, які регулюють діяльність центрів надання адміністративних послуг, з метою їх більш ефективного функціонування.