Матеріальної допомоги держави потребує транспортна галузь області

Матеріальної допомоги держави потребує транспортна галузь області

Днями за дорученням першого заступника голови облдержадміністрації Наталії Старікової відбулася нарада зі структурними підрозділами ОДА, керівниками автотранспортних підприємств та з приватними перевізниками області. Провів нараду начальник управління промисловості та розвитку інфраструктури Юрій Панченко. Про це «Нову Добу» поінформували в прес-службі Черкаської ОДА.

Основні питання, які з’ясовували, стосувалися стану транспортного обслуговування населення, розрахунків за пільгові перевезення та перевезення пільгових категорій громадян.

– З огляду на сучасний стан економіки працівникам транспортної галузі важливо консолідувати зусилля, щоб досягти результативності у своїй роботі, – зауважив на початку заходу Юрій Панченко.

Як повідомив під час наради в.о. начальника відділу транспорту та зв’язку Сергій Синільник, нагального вирішення на рівні області потребує проблема нелегального перевезення. Саме ця причина послугувала приводом для створення на базі Укртрансінспекції робочих груп щодо боротьби з нелегальними перевізниками.

Зазначимо, що на сьогодні через відсутність дієвих фінансових важелів впливу на нелегалів та непропорційність штрафних санкцій (для легальних перевізників сума штрафу складає від 340,0 до 1700,0 грн, а для нелегальних – 170,0 грн) важко досягнути значних результатів у боротьбі з нелегальними перевізниками. Тому нині необхідно створити умови, щоб вигідно було працювати, в першу чергу, легальним перевізникам, які сплачують податки до бюджетів різних рівнів.

Щодо стану розрахунків за пільгові перевезення на внутрішньообласних автобусних маршрутах загального користування присутніх на заході поінформувала представник Департаменту фінансів обласної державної адміністрації Людмила Підтілок:

– Сума державної субвенції, яку отримує область залишається незмінною протягом останніх років. З метою покращення фінансування цієї галузі обласна державна адміністрація направила листа Міністерству фінансів України щодо збільшення обсягів зазначеної субвенції. У квітні 2014 року обласним бюджетом було додатково отримано з державного бюджету 4,8 млн. грн., але проблема залишається не вирішеною.

У ході наради заступник директора Департаменту соціального захисту населення ОДА Олег Шимчук розповів учасникам наради про те, що в результаті недостатнього фінансування з боку держави пільгове перевезення в області у середньому здійснюється 1-2 дні на тиждень на приміських автобусних маршрутах, а на міських – окремими пільговими рейсами або за власний рахунок перевізників. У Черкаси 16 пільгових категорій громадян, яких перевізники обслуговують за власний рахунок.

Олег Шимчук також подав пропозицію щодо запровадження «Одного платіжного дня» для проведення схемних взаєморозрахунків між перевізниками та бюджетом, а також зазначив, що розв’язання проблеми можливе при умові заміни компенсації перевізникам за пільговий проїзд окремих категорій громадян на адресну грошову допомогу пільговим категоріям громадян.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x