Кілька порад любителям педальних машин

Кілька порад любителям педальних машин

Велосипед давно став одним із найпопулярніших транспортних засобів як у місті, так і в селі. Якою б витривалою не була ця машина, але рано чи пізно вона ламається. І тоді в пригоді станyть невеличкі хитрощі і знання, які завжди повинні бути в запасі у досвідченого любителя велоїзди. Про це інформує власний кореспондент «Нової Доби».

Колеса
* Часто колеса велосипеда накачують «на око». Насправді ж, на велосипедних шинах, як і на автомобільних, є певне маркування. Воно підкаже, який тиск має бути в шині.
* Якщо покришка надто туго надягається на обід, то її краї й сам обід можна змастити мильним розчином або засобом для миття посуду.
* Щоб визначити, в який бік має обертатися покришка з асиметричним малюнком протектора, подивіться на її бічну поверхню. Там має бути нанесена стрiлка с надписом «Drive» (для заднього колеса) або стрiлка з надписом «Rotation» (для переднього колеса).
* Якщо не вдається зняти колесо через те, що покришку «не пускають» гальмiвнi колодки, слід стиснути руками важелi гальма i від’єднати трос вiд одного з важелів. А якщо це не вдається, тоді слiд вкрутити регулювальну втулку до упору в корпус гальмiвноi ручки, щоби послабити натяжiння гальмiвного троса, а потiм від’єднати трос.
* Гальмiвнi колодки замінюють тодi, коли на них почнуть зникати канавки.

Рама
* Бодай раз на тиждень акуратно намиленою губкою протирайте свій транспорт, не допускаючи попадання рідини на втулки, трансмісію й інші частини, що містять підшипники. Якщо вода потрапить на них, то змазка вимиється дуже швидко, що незмінно призводить до швидкого зносу деталей.
* Якщо у вашого транспортного засобу порожнистий підсідельний штир, через нього крізь раму в підшипники каретки може проникати пил. Дерев’яна або гумова заглушка дозволять уникнути цієї проблеми.
* Щоб сталеві рами не іржавіли зсередини, а алюмінієві не «пліснявіли», озбройтеся йоржиком, «Мовілем» і вкрийте внутрішню частину рами засобом від корозії.

Механіка
* Ланцюг потрібно змащувати не рідше одного разу на місяць. Разом з тим не варто «заливати» його мастилом. Занадто «жирний» ланцюг не лише постійно забруднюватиме ваш одяг, а й обростатиме пилом і брудом. А це вже небезпечно для самого транспортного засобу.
* На старих велосипедах на ходу можуть відкручуватися гайки клинів. Щоб запобігти цьому, під кожну з них покладіть шайби Гровера й пласкі.
* Підшипники треба змащувати кожні 1 500 – 2 000 км, або (при незначному пробігу) мінімум раз у сезон. Для цього використовують густу водовідштовхуючу змазку.
* Дрібні кріпильні деталі не відкручуватимуться від вібрації, якщо ви крапнете на різьблення трішки нітрофарби або лаку.

Дрібниці
* Усілякі дрібниці зручно кріпити до труби рами черв’ячними хомутами, які можна купити в будь-якому кіоску автозапчастин. А інструменти не будуть шуміти, якщо обернути кожен ключ м’якою тканиною.
* Закріпіть заднє пластмасове крило з сідлом за допомогою тонкої волосіні, і тоді на вибоїнах ви більше не почуєте поплескувань по шині.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x