Про це було зазначено під час проведення засідання колегії департаменту охорони здоров’я Черкаської облдержадміністрації. Засідання проводив в. о. директора департаменту Олег Найдан. Про це «Новій Добі» повідомили в ОДА.
З основною доповіддю про роботу закладів охорони здоров\’я в області в першому півріччі 2014 році щодо забезпечення реалізації конституційного права на звернення виступила спеціаліст відділу звернень I категорії Вікторія Романенко.
– За шість місяців 2014 року до департаменту надійшло 350 звернень, що на 230 менше, ніж у відповідному періоді 2013 року (580), – зазначила Вікторія Романенко. – З них письмових – 313 (85 %), на особистому прийомі – 29 (8 %), колективних – 8 (2,2 %). Найбільшу кількість звернень розглянуто від жителів Черкас (163), Черкаського району (20), Умані (19), Звенигородського району (19). На особистих прийомах у керівництва департаменту вивчено 29 звернень громадян, а під час виїзних особистих прийомів громадян – шість, – повідомила спеціаліст.
За словами Вікторії Вікторівни, через «Урядову гарячу лінію» до департаменту надійшло 176 звернень громадян, з Міністерства охорони здоров’я України – 24. Опрацьовано на «гарячій лінії» департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації 64 звернення від жителів області.
– Загалом, з усіх розглянутих звернень департаментом вирішено позитивно – 156 (44,5 %), 66 заявників отримали роз’яснення (18,8 %), 128 питань залишено на контролі (36,5 %), – відзначила доповідач. – У більшості звернень черкащани порушували питання якості надання медичної допомоги, забезпечення ліками та виробами медичного призначення та щодо направлення на МСЕК із визначення групи інвалідності.