Переводимо авто на зимовий режим

Переводимо авто на зимовий режим

Нинішня осінь особливо нещадна до власників автомобілів. Зазвичай холодна пора настає поступово, даючи змогу водіям підготувати своїх чотириколісних друзів до зимового режиму роботи. Нині ж усе доводиться робити швидко, адже морози й холоди прийшли раптово і неочікувано. Щоб зекономити потім на ремонті, або, не дай Боже, відновленню машини після аварії, вже зараз варто потурбуватися про її чітку і безпечну роботу взимку.

Якщо мити машину заведено згори – вниз, то «переодягання» варто починати навпаки: знизу. У першу чергу зверніть увагу на шини. Саме від них залежатиме подальша доля не лише транспортного засобу, а й самого водія. Хоча до справжнього снігу ще далеченько, але вже нині варто всерйоз подумати про «перевзування». Якщо ви їздите небагато, замініть гуму на зимову прямо зараз. Виробники радять «обкатувати» зимову гуму перед активним використанням. До настання снігових заметів їй варто пройти не менше 1 тис км. Не забудьте також трохи підвищити тиск у шинах – на 0,2 бар.

Перевірте гальма. На всіх колесах вони повинні працювати синхронно. Запізнення на кілька секунд бодай на одному колесі влітку не має великого значення, а на засніженій чи мокрій дорозі – може призвести до заносу. Щоб не повертатися знову до цієї теми, пригадайте, коли востаннє змінювали гальмівну рідину і колодки. Щасливим власникам АБС варто знати, що ця система теж за літо може вийти з ладу, тож варто заїхати на СТО і попросити її перевірити.

Загляньте під машину і зверніть увагу на днище й нижню частину корпусу. Якщо хочете захистити їх від їдких хімічних речовин, якими обробляють узимку дороги, вкрийте спеціальним воском або мастикою.

Акумуляторна батарея чи не найбільше з усіх агрегатів машини страждає взимку. Низька температура сповільнює хімічні процеси всередині акумулятора. Тож зранку перед тим, як збираєтеся завести захололе авто, натисніть кілька разів на кнопку сигналу або просто ввімкніть на 1-2 хвилини «аварійку». Це допоможе акумулятору поступово включитися в роботу. Якщо ви не впевнені у свічках, краще замініть їх уже зараз. Зверніть увагу й на решту електрообладнання. Зачистіть клеми і ретельно заізолюйте кабелі там, де це необхідно. Огляньте фари та сигнальні вогні. Взимку вони використовуються значно частіше, адже світловий день коротший. Вкиньте в бардачок кілька лампочок і запасних запобіжників. Багато місця вони не займуть, а в разі необхідності врятують від багатьох неприємностей. Не забудьте відрегулювати фари після того, як заміните шини.

Певної уваги потребує і чотиритактове серце машини. Перевірте всі патрубки, попідтягуйте хомутики на системі охолодження, яка взимку автоматично перетвориться на систему обігріву. В разі потреби замініть антифриз. Не забувайте, що на деяких машинах потрібно вручну переставляти заслінки радіатора й повітряного фільтра в «зимовий» режим. Не полінуйтеся ввімкнути обігрівач салону і перевірити його роботу. Якщо в ньому щось вийшло з ладу, зараз це можна відремонтувати без зайвих нервових затрат. Перевірте кількість і якість моторного масла в двигуні й коробці. Якщо плануєте замінити його, зробіть це краще зараз, а ніж узимку, коли низькі температури накладуть свій відбиток на роботу мотора.

Зрештою, не забудьте замініти рідину в бачку для обмивання скла на морозостійку, і можна тоді переходити до багажника. Подбайте про те, щоб у ньому легко і швидко можна було знайти трос, невеличку лопату, туристичний килимок, дроти для «прикурювання», щітку для скла, незамерзаючу рідину для склообмивача і запаску з зимовою (!) гумою.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x