Нині в більшості банків України введено тимчасові адміністрації для відновлення їх подальшої діяльності, у зв’язку з чим виникає проблема розрахунків між цими банками та комунальними підприємствами. Кошти, які споживачі сплачують за комунальні послуги, зокрема й за водопостачання та водовідведення, буквально «зависають» на рахунках цих банків.
Тобто сплачені гроші не потрапляють на рахунки КП «Черкасиводоканал», водночас на особові рахунки споживачів не надходять їхні сплати. А це досить значні суми: лише до середини лютого один із банків заборгував Черкаському водоканалу понад 8 тис грн. Про це «Нова Доба» дізналася в КП «Черкасиводоканал».
Така ситуація призводить до виникнення заборгованості за використані послуги водопостачання та водовідведення, а також до непорозумінь між комунальним підприємством і споживачами, які справно оплачують комунальні послуги. Лише за минулий місяць заручниками ситуації стали понад 200 осіб. Скільки ще споживачів постраждає надалі – невідомо.
Щоб уникнути подібних непорозумінь, комунальне підприємство радить своїм споживачам користуватися послугами лише надійних і державних банків («Ощадбанк», «Укргазбанк», «Укрексімбанк», «Укрсиббанк»), а також послугами Укрпошти.
Водночас на першому поверсі адмінкорпусу «Черкасиводоканалу» працює каса підприємства, у якій без жодних комісій можна сплатити лише за послуги водопостачання та водовідведення щодня з 8-00 до 16-00 (обідня перерва з 12-00 до 12-48). Кошти, сплачені в касі «Водоканалу» миттєво потрапляють на особовий рахунок споживача.
Також для зручності споживачів на першому поверсі комунального підприємства працює й каса «Ощадбанку», де приймають платежі за всі комунальні послуги без комісій.