Незабаром на Черкащині створять бізнес-інкубатори

Незабаром на Черкащині створять бізнес-інкубатори

Сьогодні служба зайнятості Черкаської області запроваджує чимало новацій. Планується створення інформаційно-консультаційних центрів, які будуть сприяти підвищенню ефективності роботи служби зайнятості. Про це повідомляє власний кореспондент «Нової Доби».

– Започаткуємо під егідою місцевих органів виконавчої влади пілотні проекти з комплексного обслуговування окремих категорій громадян – сервісні центри «під одним дахом». У них людина зможе отримати цілий ряд соціальних послуг, – повідомив директор Черкаського обласного центру зайнятості Григорій Дендемарченко. – Створюватимемо бізнес-інкубатори та консалтингові центри для надання комплексної допомоги з ведення бізнесу всім бажаючим підприємцям-початківцям.

За словами Григорія Григоровича, вже нині здійснюється супровід працівниками служби зайнятості окремих категорій безробітних після їхнього працевлаштування впродовж 6 місяців. Це інновація, яка буде впроваджуватися на основі вивчення міжнародного досвіду.

До вирішення проблем безробіття в Україні залучені міжнародні організації. Один із таких проектів реалізує програма розвитку ПРОООН, вона компенсує витрати на зарплату тим підприємствам, які беруть на роботу не менше 5 переселенців.

Григорій Дендемарченко зазначає, що обласна служба зайнятості постійно працює над поліпшенням якості послуг, наближенням їх до людей. У приміщенні залізничного вокзалу ім. Т. Шевченка (м. Сміла) створили консультаційний пункт служби зайнятості для переселенців, консультують громадян і в Центрі гостинності для переселенців у Черкасах. Створено мобільні групи для допомоги переселенцям за місцем їхнього тимчасового проживання. До складу цих груп включено волонтерів. З волонтерськими організаціями проведено навчання і тренінги для працівників служби зайнятості, безробітних, у тому числі переселенців.

Широко застосовуються сучасні інформаційні технології. На порталі служби зайнятості діють різноманітні сервіси для шукачів роботи та роботодавців, є можливість отримати веб-консультації. Нещодавно запроваджено анкетування клієнтів – кожен бажаючий може залишити свій відгук про роботу того чи іншого центру зайнятості.

– Перед службою зайнятості нині стоїть багато завдань. Без перебудови своєї діяльності нам не обійтись, – наголосив Григорій Григорович.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x