Черкаси: без доріг, ще й у боргах

Черкаський мер розповів, що буде робити із дорогами. Про це повідомляє власний кореспондент «Нової Доби».

Головною причиною теперішнього жахливого стану черкаських шляхів міський голова вважає історію із асфальтобетонним заводом:
– Ми вже впорядкували акції асфальтобетонного заводу. Думаю, що ми вийдем на збори акціонерів заводу на кінець березня. Зараз там від майна фактично не залишилось нічого, крім території і металобрухту. Проводять аудит. Думаю, хтось за цю історію, яка вже затягнулася, відповість, – зазначив Анатолій Бондаренко.

На дорогах, які ремонтували до приходу Бондаренка, знову тріщини: це вулиця Грушевського (кол. Котовського), просп. Хіміків, Смілянська (біля стадіону). За повідомленням міського голови, підприємство «Шляхбуд», яке виконувало там роботи, буде виправляти недоліки, адже попередньо нові шляхи була надана 12-річна гарантія.

Окрім того, що дороги потрібно ремонтувати, місто ще має повернути борги за ремонти при колишньому мерові. Чинний міський голова прояснив ситуацію з дорожними кредитами:

– У лютому ми повністю погасимо ті 60 мільйонів кредиту, які брали на дороги. А ще ми маємо доплатити 55 мільйонів. Ви мені скажіть, що це за бізнес: узяти 60, щоб потім доплатити ще 55? Це при тому, що ті гроші не використали, бо жодна з доріг не здана досі в експлуатацію.

Мер ділиться планами: дороги треба поставити на баланс та вести облік, щоб знати, яка найбільше потребує ремонту. У пріоритеті найближчим часом будуть: бульвар Шевченка, Смілянська, Ільїна, Благовісна, Героїв Дніпра, Чорновола. Оборонну хоче зробити прорізною, щоб розвантажити інші вулиці.

– Я молюся, щоб Сурікова зробили до поминальних днів. Дорогу на кладовище ми зробили. А от із проїздом… Будемо намагатися якось дорогу зробити до весни, – розповів Анатолій Бондаренко.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x