6 звернень від жителів Черкас надійшло на антикорупційний сервіс «Пульс»

6 звернень від  жителів Черкас надійшло на антикорупційний сервіс «Пульс»

Протягом січня–жовтня 2016 року на телефонну лінію антикорупційного сервісу «Пульс» надійшло 6 звернень від жителів Черкас. Аналіз проблем, з якими платники зверталися на антикорупційний сервіс, свідчить, що найбільше питань виникало щодо реєстрації платником ПДВ та відшкодування ПДВ, а також стосовно черг під час здавання платниками річної звітності. Про це «Нова Доба» дізналася в ДПІ у м. Черкасах.

Фахівцями Державної податкової інспекції у м. Черкасах проведено якісний розгляд звернень, які надійшли через сервіс «Пульс» та за результатами їх розгляду проінформовано заявників про вжиті заходи.

Варто зазначити, що телефонна лінія «Пульс» – це один з інструментів боротьби з корупцією. На його телефонний номер (044) 284-00-07 може звернутися будь-який громадянин з питаннями неправомірних дій або бездіяльності працівників органів ДФС, можливі корупційні дії з їхнього боку та вирішення інших суперечливих питань. «Пульс» працює за принципом зворотного зв’язку – оператори не лише приймають звернення, але і повідомляють про результати перевірки та вжиті заходи. Лінія працює цілодобово.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x