У приміщенні КП «Черкасиводоканал» розпочав роботу оновлений абонентний відділ. Про це «Новій Добі» повідомив на своїй сторінці у «Фейсбук» Анатолій Бондаренко, голова міської ради Черкас.
«Для того, щоб обслуговування громадян було швидшим, якіснішим і зручнішим, керівництво закладу за підтримки міської влади розділило центри обслуговування юридичних і фізичних осіб, облаштувало в приміщенні колишньої їдальні новий і сучасний абонентний відділ, до якого жителі Черкас можуть звертатися з будь-яких питань, які стосуються чи то нарахування плати за послуги водопостачання та водовідведення, чи то пільг і субсидій.
Для зручності в цьому ж приміщенні облаштували кол-центр і каси підприємства, щоб у разі потреби можна було оплатити отримані послуги на місці. Радий, що наші комунальні підприємства поступово наближаються до європейського рівня роботи», – зазначив Анатолій Бондаренко.