У скарбничку веломеханіка

У скарбничку веломеханіка

✓ Якщо покришка надто туго надягається на обід, то її краї й сам обід можна змастити мильним розчином або засобом для миття посуду.
✓ Щоб визначити, в який бік має обертатися покришка з асиметричним малюнком протектора, подивіться на її бічну поверхню. Там має бути нанесена стрiлка з надписом «Drive» (для заднього колеса) або стрiлка з надписом «Rotation» (для переднього колеса).
✓ Бодай раз на тиждень акуратно намиленою губкою протирайте транспорт, не допускаючи попадання рідини на втулки, трансмісію й інші частини, що містять підшипники.
✓ Якщо у транспортного засобу порожнистий підсідельний штир, через нього крізь раму в підшипники каретки може проникати пил. Дерев’яна або гумова заглушка дозволять уникнути цієї проблеми.
✓ Щоб сталеві рами не іржавіли зсередини, а алюмінієві не «пліснявіли», озбройтеся йоржиком, «Мовілем» і вкрийте внутрішню частину рами засобом від корозії.
✓ Ланцюг потрібно змащувати не рідше одного разу на місяць. Разом з тим не варто «заливати» його мастилом. Занадто «жирний» ланцюг постійно забруднюватиме одяг і обростатиме пилом і брудом.
✓ На старих велосипедах на ходу можуть відкручуватися гайки клинів. Щоб запобігти цьому, під кожну з них покладіть шайби Гровера й пласкі.
✓ Підшипники треба змащувати кожні 1 500–2 000 км, або (при незначному пробігу) мінімум раз у сезон. Для цього використовують густу водовідштовхувальну замазку.
✓ Дрібні кріпильні деталі не відкручуватимуться від вібрації, якщо ви крапнете на різьблення трішки нітрофарби або лаку.
✓ Закріпіть заднє пластмасове крило з сідлом за допомогою тонкої волосіні, і тоді на вибоїнах ви більше не почуєте поплескувань по шині.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x