На переконання міського голови Черкас Сергія Одарича до ремонту бульвару Шевченка необхідно підходити концептуально. Передовсім визначитися, чи хочемо ми бачити центральну вулицю міста прогулянковою зоною.
Про це «Нова Доба» дізналася в Черкаській міській раді.
– Ми повинні принципово та концептуально визначитися з бульваром Шевченка. Так, зараз можна вкласти величезні кошти і зробити тут капітальний ремонт, але є дві загрози, – сказав Сергій Одарич. – По-перше, по парній стороні бульвару Шевченка, під проїжджою частиною, лежить каналізаційний колектор, який був прокладений ще в 40-х роках минулого сторіччя. У деяких місцях він у хорошому стані, а в деяких – навпаки. Тож перш ніж вкладати серйозні гроші в капітальний ремонт бульвару, ми повинні провести комплексне, детальне обстеження. Після чого, за потреби, провести санацію колектора, а вже потім виконувати там дорожні роботи. По-друге, бульвар Шевченка в такому проектному рішенні, в якому він є зараз, не виконує функцію пішохідної доступності, безпеки й функцію променадної зони. Якщо нас це влаштовує й нам не треба, щоб там могли комфортно рухатися пішоходи, натомість нам важливі лише автомобілі, то є сенс вкладати гроші в дорожнє покриття.
Водночас, за словами міського голови, якщо ми хочемо, щоб центральною вулицею міста могли безпечно й комфортно пересуватися пішоходи, то натепер варто шукати інше проектне рішення.
– У такому випадку треба міркувати, як можна «погратися» з транспортними потоками, із пішохідними зонами, – зазначив Сергій Олегович. – У капітальний ремонт тільки проїжджої частини бульвару треба вкласти, щонайменше, 100 мільйонів гривень. Поки ж, не будучи впевненим у тому, що через десять років ми захочемо бачити вулицю в такому ж вигляді, треба робити ямковий ремонт або асфальтувати якусь ділянку…
Між тим, Сергій Одарич наголосив, що в першу чергу в Черкасах треба довести до ладу вже розпочаті раніше ремонти. Це, серед іншого, перехрестя вулиць Благовісної та Ільїна, ділянка дороги по Піонерській, вул. В. Чорновола (з’єднати з проспектом Хіміків), Котовського тощо. Зокрема, зробити примикання, заасфальтувати під’їзди до зупинок і облаштувати бордюри, аби ремонт доріг здійснити комплексно.