За словами начальника інспекції з питань захисту прав споживачів у Черкаській області Михайла Бінусова, серед скарг на придбані побутові товари перше місце займають ті, що пов’язані з мобільними телефонами. На другому місці – телевізори. Про це «Нова Доба» дізналася від власного кореспондента.
– Часто трапляються випадки, коли люди купують мобільний засіб зв’язку, а він на другий день ламається і починаються проблеми, – говорить Михайло Маркович. – Гарантійні механізми у таких випадках практично не працюють, і дуже рідко буває, коли люди отримують назад заплачені гроші або новий прилад. Нерідко приходять до нас і з питаннями, що стосуються телевізорів. Тут скарги мають вже трохи інший характер. Покупцю здається, що кожен прилад має підтримувати ті функції, які йому потрібні і він не розпитує про це продавців. Консультанти у свою чергу не пояснюють, які функції має прилад і як ним користуватися. А тоді виявляється, що куплений прилад не підтримує потрібну людині функцію.
Щоб не потрапити в халепу, спеціаліст радить звертати увагу на упаковку товару, на дату виготовлення, термін придатності, загальний вигляд, умови, де купується товар, не соромиться просити сертифікат якості і розпитувати про всі особливості товару.