Руслан Зоря: «Скоро черкаськими дорогами можливо буде проїхати лише танком або трактором»

Руслан Зоря: «Скоро черкаськими дорогами можливо буде проїхати лише танком або трактором»

Після подорожі на машині кількома областями України голова КСН «Луначарський» поділився своїми враженнями щодо тамтешніх доріг та порівняв їх із черкаськими. Про це «Нова Доба» дізналася від Руслана Зорі на «Фейсбук».

Повний текст допису:

«На цих вихідних мав нагоду здійснити тур західними областями України. У переважній більшості осоружне поняття «поганих доріг» характерне виключно для нашої області, особливо це стосується Черкаського району. Охопивши своїм гравіцапом Вінницьку, Чернівецьку Хмельницьку, та Івано-Франківську області побачив, що їхня місцева влада досить таки серйозно переймається станом транспортних шляхів, оскільки вони вкрай зацікавлені, щоб трафік транспорту через ці регіони був сталий та безперешкодний. А це і туристи, і інвестори, і підприємці, пов\’язані з перевезеннями. Якість цих доріг на значно вищому рівні.

Звісно, це не автобани Західної Німеччини і не траси США, але, знову це «але» – поїздка цими дорогами була комфортна і дозволяла в повній мірі насолодитися кермуванням свого автомобіля, не розпорошуючи увагу на пошук можливих ям, вибоїн та інших перешкод, звичних для автомобіліста Черкащини. Можливо, нинішній владі слід все-таки звернути увагу на цю проблему більш прискіпливо та проявити власну господарність, щоб привести дороги до належного стану. Бо ще трошки, і можливо буде цими «дорогами» пересуватися або на тракторі, або на танку. Інші види транспорту навряд чи зможуть дістатися з пункту А в пункт Б, не ризикуючи при цьому втратити задній міст, підвіску або амортизатори…

Прийшла на думку ідея щодо створення на в\’їзді до Черкаської області та в обласний центр вагові пункти, які будуть контролювати вагу вантажівок, що транзитом прямують у своїх справах. Так, дивись і менше розбиватимуть дороги як в місті, так, і в області. Бо на сьогодні у нас курсують важковагові транспорти від 20 до 40 тон. І навантаження на асфальтне покриття таке, що він не витримує і перетворюється в танкодром.

І до речі, не менш важливий фактор – діяльність цих пунктів буде значним елементом доповнення бюджету як обласного так і міського. Ну, а якщо ще ввести штрафні санкції за порушення норм використаної ваги, то взагалі буде досить значна стаття надходжень, які можна використовувати на облаштування тих же самих доріг».

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x