Найчастіше черкасці нарікають на неякісні послуги, побутову техніку та прострочені продукти

Найчастіше черкасці нарікають на неякісні послуги, побутову техніку та прострочені продукти

Неякісні товари чатують на покупців. До півтисячі скарг надійшло до обласної інспекції з питань захисту прав споживачів за минулий рік. Найчастіше люди потерпають від фірм, що займаються склопакетами. Черкащанам або надають неякісні послуги, або взагалі беруть гроші та зникають. На другому місці скарги на побутову техніку. Зокрема, телевізори та мобільні телефони. Бо ті не виконують розрекламованих функцій і швидко виходять із ладу. А от на продукти харчування черкащани жаліються рідше. Бо, як правило, не зберігають чеки або закуповуються на базарі. Щоби не втрапити в халепу, фахівці рекомендують уважно читати договори, вимагати сертифікати та звертати увагу на термін придатності.

Михайло Бінусов, начальник інспекції з питань захисту прав споживачів у Черкаській області: «Сначала обратится в письменном виде в магазин, где покупали. Если идет отказ, то смело можно обращаться к нам: ул. Крупской, 56. Тел.: 45-62-05. Работает сайт. Люди к нам обращаются, и мы реагируем».

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x