Під час пресконференції голова Черкаської ОДА зауважив, що внутрішній туризм є одним з актуальних напрямків розвитку Черкащини.
– Як на мене, Черкащина недооцінена. Щоб туристи приїздили до нас, треба популяризувати нашу область. Зараз недостатньо написати програму й здійснити низку заходів, адже змінюється час – змінюються й вимоги. Сьогодні соцмережі стали основним засобом популяризації чи не в кожній галузі, – зазначив Олександр Скічко.
Тому, за його словами, до популяризації бренду «Черкащина – місце сили» планують залучити, зокрема, відомих особистостей і блогерів. У планах, приміром, створення «маршруту вихідного дня».
– Основна проблема в тому, що Черкащина розташована в центрі країни, на перетині транспортних шляхів, а ми не використовуємо ці переваги й можливості, – зауважив голова ОДА.