В Департаменті соцполітики Черкаської міськради пояснили, як нараховується субсидія

В Департаменті соцполітики Черкаської міськради пояснили, як нараховується субсидія

Заступник директора департаменту-начальник управління соціальної допомоги та компенсаційних виплат департаменту соціальної політики Черкаської міської ради Катерина Бінусова інформує, що з 1 травня цього року громадяни, яким призначено житлову субсидію, зобов’язані щомісяця сплачувати обов’язкову частку платежу. Про це інформує прес-служба Черкаського міськвиконкому.

Після закінчення опалювального (неопалювального) сезону проводиться перерахунок раніше визначеного розміру субсидії, та сума житлової субсидії, невикористана внаслідок економного споживання послуг, повертається надавачами послуг до державного бюджету в повному обсязі, за винятком частини суми. А саме після закінчення опалювального сезону частина суми, невикористаної внаслідок економії споживання енергоресурсів житлової субсидії на оплату природного газу та електричної енергії для індивідуального опалення, що не перевищує вартості 100 куб. метрів природного газу або 150 кВт•год електричної енергії на початок нового неопалювального сезону (станом на 1 травня поточного календарного року), повертається домогосподарству, яке забезпечило таку економію.

Домогосподарства, які забезпечили економію, повідомляються до 1 липня про належні їм виплати, для отримання яких вони повинні надати відповідну заяву до органу соцзахисту до 1 вересня.

Отримувачі субсидії зобов’язані протягом 30 календарних днів проінформувати орган соцзахисту про обставини, які впливають на призначення субсидії, зокрема, про (п. 16 Положення № 848):

— зміну складу зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) членів домогосподарства (орендар, внутрішньо переміщена особа

— членів домогосподарства, які фактично проживають в житловому приміщенні (будинку)), їх соціального статусу;

— зміни у складі сім’ї члена домогосподарства;

— зміну переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання;

— зміну переліку витрат на управління багатоквартирним будинком;

— зміну управителя, виконавця комунальних послуг, створення об’єднання;

— придбання транспортного засобу, з дати випуску якого минуло менше 5 років;

— придбання майна, товарів, оплату послуг на суму, більшу за 50 тисяч гривень.

Увага! У разі зміни складу зареєстрованих (фактично проживаючих) у житловому приміщенні (будинку) осіб, складу сім’ї члена домогосподарства подаються нові Заява та Декларація.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x