Такий сервіс для черкащан стане доступним на оновленому сайті установи. Зараз його саме тестують. Про це на координаційній нараді в ОДА повідомив директор департаменту інформаційної діяльності та комунікацій із громадськістю Сергій Пасічник.
– Люди зможуть через сайт адресувати скарги в той чи інший департамент, – пояснює посадовець. – Це дасть змогу оперативно реагувати на звернення та спростить доступ громади до влади. Також ми зараз працюємо над впровадженням електронного документообігу в області.
Нині на www.oda.ck.ua є всі необхідні телефони для громадян. Зокрема, і номери гарячих ліній. А також новини з районів, анонси подій та ін. За словами очільника області, на сайті слід також оперативно висвітлювати всі владні рішення.
Про це «Нова Доба» дізналася в Черкаській ОДА.
– Це вимога громадськості, – наголошує Юрій Ткаченко, – як і оперативне реагування на проблеми та критику. Тому я просив би, щоби оновлений сайт запрацював уже до кінця місяця.