На сьогодні кожен сумлінний власник приладів обліку води знає, що фактичні показники лічильників слід щомісяця вчасно надавати «Черкасиводоканалу». Такий принцип дає змогу отримати квитанції на оплату з правильними нарахуваннями та вчасно скористатися своїми пільгами. Однак, за останні півроку кількість нарікань на зазначені суми у платіжках лише збільшилась. Тому «Водоканал» залучає усіх споживачів до співпраці, щоб виправити ситуацію надалі, – слід якомога швидше передати показники гарячої води.
Про це «Нова Доба» дізналася в Черкаській міській раді.
– З початком нового року ми розпочали серйозну аналітичну роботу щодо виявлення розбіжностей між фактичним споживанням води та нарахуваннями, які надходять до абонентів, – говорить начальник служби обліку реалізації води і стоків Володимир Ромашов. – Для цього ж ми сьогодні закликаємо власників приладів обліку передати в максимально короткі терміни показники лічильників води, зокрема гарячої, до КП «Черкасиводоканал». Це дасть можливість підприємству провести звірку та глибокий аналіз, які унеможливлять неправильні нарахування у майбутньому.
Надати показники лічильників можна як телефоном (кол-центр «Водоканалу» 38-46-38), так і через мережу Інтернет на сайті www.vodokanal.ck.ua Такі ж показники, що було передано на підприємство КП «Черкасиводоканал», слід дублювати у отриманій квитанції на оплату.