Підвищення вартості квитків на поїзди у 2014 не планується

Підвищення вартості квитків на поїзди у 2014 не планується

Підвищення тарифів на перевезення пасажирів та вантажів залізничним транспортом у 2014 році не передбачено. Таку заяву зробив генеральний директор Укрзалізниці Сергій Болоболін у ході спільного засідання з Профспілкою залізничників і транспортних будівельників України. Про це «Новій Добі» повідомили у прес-службі залізниці.

– Виконання соціальних зобов’язань – для нас було і є пріоритетним. Однак додаткових фінансових джерел від індексації тарифів у наступному році не планується. Отже, на наступний рік ми розраховуємо на збільшення обсягів вантажоперевезень принаймні на 1%, і від цих надходжень мати збільшення доходів. Усі соціальні зобов’язання, передбачені Галузевою угодою, колективним договорами, як і раніше, будемо виконувати у повному обсязі, – зазначив Сергій Болоболін.

Генеральний директор Укрзалізниці повідомив профспілковому активу, що завдяки проведеній індексації тарифів у 2013 році галузі вдалося отримати 650 млн грн. додаткових надходжень, із яких 80% коштів було спрямовано на соціальну сферу та підвищення заробітної плати.
Нагадаємо, що індексація тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом практично не здійснювалася упродовж 3-х років: 2009-го, 2010-го та 2012-го. У 2013-му році в середньому за поточний рік індексація тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом в межах України склала 4,6% відповідно до Наказу Міністерства інфраструктури України.

Також у 2013 році відбулася індексація тарифів і на пасажирські перевезення. До цього тарифи на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні у загальних вагонах були підвищені у жовтні 2008 року, у плацкартних – у червні 2009 року, у міжнародному сполученні – теж у жовтні 2008 року. З того часу значно подорожчала продукція, яка споживається залізничним транспортом. За інформацією фахівців Укрзалізниці, упродовж останніх років темпи зростання цін виробників промислової продукції випереджають темпи зростання залізничних тарифів у кілька разів.
Проїзд українськими залізницями залишається найдешевшим серед країн СНД. Пасажирські перевезення, як і раніше, залишаються збитковими. За січень – жовтень 2013-го року збитки від пасажирських перевезень склали 5,35 млрд грн., у тому числі в приміському сполученні – 2,9 млрд грн.

Довідково:
У залізничній галузі здійснюється перехресне субсидування збиткових пасажирських перевезень за рахунок вантажних.
Проїзд українською залізницею найдешевший серед країн СНД. Вартість проїзду у внутрішньому сполученні на відстань 700 км в швидкому нефірмовому поїзді в плацкартних та купейних вагонах Укрзалізниці нижча у 5 разів, ніж РЖД, а у вагонах СВ – нижча майже в 2,5 рази.
Крім того, авіапереліт на ту ж відстань – це, наприклад з Києва до Сімферополя, у 9 разів дорожчий за подорож у плацкартному вагоні, у 6 разів – у купейному. Подолати цю ж саму відстань автобусом у 3,3 рази дорожче, ніж у плацкартному вагоні, або у двічі дорожче, ніж у купе.

Подібні публікації

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x